Solformørkelse Skrevet 30. juni 2011 #26 Skrevet 30. juni 2011 Tror jeg titter en tur innom Jeg er ikke kommet lite langt som dere, men håper på baby i 2012:) Jeg har hatt 4 negative forsøk (1 frys) på haukeland og er nå klar for Hausken i august. Er henvist til lapraskopi og kjenner jeg kvir meg litt til hva de finner der inne... Ønsker dere alle en god sommer og håper det et blir en spennende høst med mange positive tester:)
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 1. juli 2011 #27 Skrevet 1. juli 2011 Oppstart på spray 13 juli her, og uttak uke 33 på Hausken. Baby i mai! Ble anbefalt å ha vanlig ivf på halvparten av eggene, og icsi på andre halvpart. Vi er uforklarlig barnløse, så da mente legen at vi hadde størst sjanse.. Så utrolig spente!!!
shalin Skrevet 1. juli 2011 #28 Skrevet 1. juli 2011 Jeg skal og igang i august,blir ferskforsøk på meg(og mitt 6.) så nå er det søren i meg min tur!!! :-)) Går alt etter planen(min plan) blir det innsett i slutten av august! Så da satser vi på tidlig sommerbarn jenter;-) masse lykke til alle sammen!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 1. juli 2011 #29 Skrevet 1. juli 2011 Ønsker selvfølgelig alle LYKKE LYKKE TIL jeg også! Blir mange tidlige sommerbarn i 2012!
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 1. juli 2011 #30 Skrevet 1. juli 2011 Jeg ligger likt som Happy, bare at jeg skal ha ICSI og søskenforsøk. Lykke til alle sammen!
lykkeliten1 Skrevet 1. juli 2011 #31 Skrevet 1. juli 2011 Jeg må spørre dere kloke hoder! TR dukker opp ca 20. juli. Det er vel for tidlig å ringe inn for å høre om jeg kan starte? Det går jo riktignok 10 dager med medisiener føre man skal til UL kontroll og da er vi jo på 1 august. Skal jeg ringe inn 20 kuli eller er det ikke håp da? Må vel vente til neste runde? Æsj, da kommer vi langt ut i august og september da jo.....
TanteTroll Skrevet 1. juli 2011 #32 Skrevet 1. juli 2011 Riksen har noen uker feriestengt (hadde iallefall det i fjor og i forfjor), så uten at jeg kan si det sikkert, så må du sikkert vente. Du kan jo sende dem en mail og spørre om det er noen vits i at du ringer inn mens i juli, eller om du må vente til august? Jeg tror ikke jeg gikk fullt 10 dager på medisiner før jeg hadde første ultralydkontroll altså. Jeg startet med Menpour på siste dag med Pergotime, og hadde mellom 2 og 7 dager med Menpour før jeg satte Ovitrelle.
Snoopy. Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #33 Skrevet 1. juli 2011 Da har jeg fått nytt opplegg fra Hausken. De har virkelig laget helt nytt opplegg etter det de fant under lap. Skal ha langt regime denne gangen også, men skal ta Menopur og prednisolon i tillegg til Puregon og klexane som jeg har brukt tidligere. Fint å se at de skreddersyr oppleggene etter pasientene. Gruer meg til 3 sprøyter for dagen, men der er bare i 10 dager, så det skal gå denne gangen også. Regner med oppstart i uke 30. Føles godt å snart være i gang igjen. Blir noen spennede måneder for oss alle dette her. Lykke til alle sammen. Shalin, hvorfor blir det ferskforsøk på deg? Skulle ikke du ha frys i naturlig syklus?
lykkeliten1 Skrevet 2. juli 2011 #34 Skrevet 2. juli 2011 Tror august blir en bra måned for oss alle! Nå har jeg sjekket med riksen ang sommerstengt. De har ikke innsett for meg før uke 33. Altså jeg kan ikke begynne føre neste syklus igjen. Så jeg kommer nok inn helt sist i august eller tidlig i september jeg. Fy så mye venting det er alt for sammen...... Men men, blir vel vår tur snart da...Krysser fingrene for alle her inne.
Heira☆ Skrevet 4. juli 2011 #35 Skrevet 4. juli 2011 Heisann Snoopy71. Du har fått tlf fra Hausken du også ja? De(Elise) ringte meg på fredagen også ) De er bare helt fantastiske der oppe! Jeg skal først gå på p-piller i 2 1/2 mnd før jeg starter å spraye 28. sept. Masse lykke til!
Løvetann81 Skrevet 4. juli 2011 #36 Skrevet 4. juli 2011 Jeg henger meg på denne tråden. Jeg har spraystart 20 Juli med uttak uke 33 på Rikshospitalet. Håper August blir måneden for oss alle. Lykke til alle sammen!
*bøllefrø* ♥gravid♥ Skrevet 5. juli 2011 #37 Skrevet 5. juli 2011 Slenger meg på jeg også Jeg starter mitt første forsøk med spraystart ca 27 juli og uttak i uke 34 ved Haugesund Fertillitetsklinikk. Krysser fingrene for mange mai babyer
Tante_Esel Skrevet 5. juli 2011 #38 Skrevet 5. juli 2011 heisann da kom TR i dag, saa blir uttak og innsett uke 33/34 paa meg paa riksen hurra!! kort regime denne gangen ogsaa! er egentlig glad for det ble glad av aa faa mensen liksom... er det mulig... hehe... men jeg skal ha mai baby! saa derfor er jeg opptimist i dag !!!
Snoopy. Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #39 Skrevet 5. juli 2011 Heisann Heira! Ja, du har helt rett i at de er helt fantastiske på Hausken. De er like skjønne alle sammen. Det virker jo som de er like glad som oss for at vi snart er i gang igjen. Blir glad og optimistisk av å snakke med de jeg. Jeg kjenner at TR er på vei, så det blir spraystart i uke 30. Kjenner jeg er superklar. Lykke til med forberedelsene. Og fortsatt god sommer. Nå tar vi ferie.
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 6. juli 2011 #42 Skrevet 6. juli 2011 Det er en veldig flott gjeng hos Hausken. Sa det til Elise en gang jeg, at jeg føler meg mye mer ivaretatt hos dere en i det offentlige. Nå kjenner jeg Elise og Jon fra tiden på sykehuset og jeg synes de var like fantastisk da, men det var mange andre jeg ikke klarte. Når en kommer inn på klinikk Hausken og du møter et varmt omsorgsfullt smil, da føler du deg helt spesiell.
Suksessterta *gravid* Skrevet 6. juli 2011 #43 Skrevet 6. juli 2011 Hei Slenger meg paa traaden selv om jeg er litt foran dere i loypa jeg... Er nybegynner saa fint aa foelge med saa mye man kan! Jeg begynner paa sproyter paa sondag og har uttak rundt 22 juli. Som sagt, er forste gang saa er veldig spent og haaper vi er noen av de heldige som lykkes paa forste forsok. Onsker masse lykke til til alle, er sikker paa at det blir mange vakre 2012 barn paa oss!!
Heira☆ Skrevet 7. juli 2011 #44 Skrevet 7. juli 2011 Så enig så enig! Jeg "kjenner" de også fra den gangen de var på sykehuset. Og jeg huser også en annen sykepleier som jobba der, Ågot. Hu også var knall kjekk! Men de som er Hausken er helt fantastiske. Når du snakker med de i tlf er det akkurat som å snakke med gamle kjente. Og ikke minst, er de veldig flinke der ;o)
prøver 2,5 år Skrevet 7. juli 2011 #45 Skrevet 7. juli 2011 Vi skal ha uttak/innsett uke 34 i Porsgrunn. Vårt første forsøk etter 3,5 år uten prevensjon... Er veldig spente... Satser og håper på baby i Mai 2012!!!!
januar-jenta Skrevet 15. juli 2011 #46 Skrevet 15. juli 2011 Vi skal igang med første forsøk gjennom Riksen nå i august/september. Hatt 1 IVF og 10 inseminasjoner i Danmark, nå er vi klare for hjelp av Norge:) Venter og venter på mensen som kommer innen en uke, da er det å ringe inn og starte på nesespray 3 uker ut i neste syklus. Så det nærmer seg med stormskritt... gleder meg;)
Snoopy. Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #47 Skrevet 26. juli 2011 Hei jenter!! Håper dere har hatt en fin sommer så langt. Nå er jeg ferdig med ferie. Har ladet batteriene og virkelig kost meg og levd i sommer. Er klar for spraystart i morgen. Gleder meg ikke akkurat til bivirkningene, men er likevel superklar for å komme i gang igjen. Lykke til videre alle dere skjønne jenter. Vår tur kommer snart.
Suksessterta *gravid* Skrevet 26. juli 2011 #48 Skrevet 26. juli 2011 Lykke til med spraystart! Jeg har naa blitt ruger for forste gang... Spennende.
Snoopy. Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #49 Skrevet 26. juli 2011 Åh så spennende, Suksessterta. Masse lykke til.
*bøllefrø* ♥gravid♥ Skrevet 27. juli 2011 #50 Skrevet 27. juli 2011 Lykke til Suksessterta Jeg starter med spray igår og har til nå ikke merket no særlig med bivirkninger. Krysser fingrene for at det fortsette sånn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå