Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Vi var i dåpssamtale i kirken igår og presten nevnte at vi skulle avtale på forhånd hvem som skulle ta av dåpsluen. Glemte å spørre der, men jeg har ikke vært i dåp i Norge før og vet ikke om dette med lua er vanlig? Vi har en dåpskjole som går i arv, men lurernå på om jeg burde få tak i en lue?
Mama88 Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Jeg har aldri vært borti noen som IKKE bruker dåpslue... Men er du lur, så lån deg en- den er ikke på mer enn en halvtime iløpet av hele dåpen
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2011 Takk for svar. Jeg ringte svigerinna og vi skal få låne dåpslue der! Så har vi no arvet fra begge sider :-)
Mammahjertet <3 Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Det er ikke noe must å ha dåpslue. Det sa presten til oss i hvert fall. Familiedåpskjolen vi brukte på mini hadde ikke noen lue som hørte til. Vesla var nyydelig uansett Jeg vet om flere andre som ikke har brukt lue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå