☆☆☆ Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Og det ble tatt ut 17 egg. Det var ikke mulig å bedømme modenheten på eggene med utstyret på operasjonsstuen, men de ville prøve å befrukte alle. Jeg er helt neddopet av valium og petidin
dincene Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Grattis!! Skjønte ikke hva du mente med at det var ikke mulig å bedømme modenheten.... dei tar jo ikke ut egg som ikke egnes til befruktning. Man tar jo ut bare dei største.
☆☆☆ Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2011 De tok ut flere fra små follikler også..
dincene Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 ok trodde at dei tar bare de store over viss mm ut!
☆☆☆ Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2011 Veit ikke hvor små, jeg var så dopa.. Alt jeg veit fra uttaket er bruddstykker og rapport fra samboeren min, kan hende han bare registrerte at enkelte varstørre og enkelte mindre. Han hadde i hvertfall spurt om kvaliteten og fått til svar at de ikke kunne se det med det tilgjengelige utstyret, og måtte vente til i morgen for beskjed..
dincene Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Ja kvaliteten betyr jo befruktninga som skjer i løpet av natten men nå er jo det verste overstått! og du kan glede deg til å bli ruger! Setter dei inn i helgene også? Jeg trodde at st.olavs er stengt i helgene ) Og så rekker jo du eksamenen din akuratt Lykke til!
☆☆☆ Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2011 Skal sette inn mandag, de setter ikke inn i helgene. Rekker eksamen med et nødskrik, men får neppe lest særlig:( men babyprosjektet er mye viktigere
☆☆☆ Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2011 Sjukehushotellet, er helt greit her. Ingen vegg-til-veggtepper, sengetepper og andre skittsamlere, og rimelig sentralt
L&L Skrevet 18. juni 2011 #11 Skrevet 18. juni 2011 17 egg er jo flott :-) håper mange har latt seg befrukte. Håper det gikk greit på egguttak,virker jo sånn. blir spennende over helga med innsett på mandag, da ruger vi jo ganske likt siden jeg fikk satt inn på torsdag :-) Så håper jeg vi kan følges over i trimesterforumene sammen etterhvert :-)
☆☆☆ Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2011 Gikk ganske greit ja, kjente jo nåla selvfølgelig men ble litt mer dopa av petidin enn det som var meningen. Legen og sykepleieren måtte ta meg mellom seg for å få meg bort til senga etterpå. Valiumen ohså gkorde sitt til at uttaket slettes ikke ble traumatisk. Venter på telefon om hvordan det går så langt, skal bli kjekt å følge deg. Vi blir nok gravide begge to
L&L Skrevet 18. juni 2011 #13 Skrevet 18. juni 2011 Håper du får en hyggelig tlf om ikke så lenge :-) Ha en fin dag, logger meg på i ettermiddag og ser om du har vært inne å skrivd noe da :-) Her skinner solen så jeg får komme meg ut i god været
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå