Gjest Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Legens termin = 14 juli Ultralyd termin = 2 august. Mensen min var 3 uker forsinka. Men jeg vet når eggløsning var. Magen har begynt å synke litt jeg har stikkninger i bekkenet, småpress i ryggen og ømhet i ribbeina. Er jeg i uke 36 eller 33? jeg blir usikker og jeg er førstegangs fødene så vet ikke hva som er normalt
Mrs. Bouquet Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Det normale er å foholde seg til ultralydterminen. Da er du 33 uker og 4 dager på vei.
Løvemamman Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Er alltid ultralydterminen som er den som gjelder ja, så da er du på papiret i din 34.uke med 33+4 dager. Men er jo mulig at den lilles alder stemmer bedre med den første terminen,så kan jo være at h*n er klar og kommer litt før tiden, ifølge ul-termin. Uke 376 er du dog neppe i;)
*Melody* Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Syns det virker som at samtlige her har fått ul-termin etter sin egen menstermin... Her er det helt omvendt.. jeg har fått ul-termin 28 juni, mens mens-termin er 1 juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå