Gå til innhold

Er så sulten om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere? Jeg kan våken om natten fordi jeg er sulten til tross for at jeg har spist kvelds. Det rare er at hvis jeg skifter stilling så blir jeg kvalm i stedet.

Fortsetter under...

Skrevet

Sånn har jeg det også, kan våkne av at jeg er sulten. Ikke alltid jeg gidder å stå opp og spise, så jeg snur meg eller skifter stilling, er fortsatt sulten, og så blir jeg kvalm. Da må jeg som regel opp uansett, står og brekker meg, og noen ganger må jeg bare kaste opp litt.

Skrevet

Er også sulten og kvalm om natta.. Er 7+6 i dag.

Skrevet

Jeg å, sinnsykt sulten. var oppe 3 ganger i natt for å småspise. blir sprø!!! Er dette også noe som vanlig går over, eller er man sånn gjennom hele svangerskapet?? Er litt over 7 uker jeg å.

Skrevet

Tror det er ganske så vanlig. Det var slik jeg mistenkte at jeg var gravid igjen denne gangen, fikk sånn "ulvehunger" sent på kvelden/natta til tross for at jeg hadde spist godt tidligere på kvelden:) Sist varte det hos meg til langt ut i andre trimester!!

Skrevet

Kan ikke huske det fra forrige gang, men er utrolig irriterende. Prøver å la være å stå opp og spise, men da blir jeg jo bare liggende våken i stedet. Som om jeg ikke er trøtt nok fra før. Kommer til å legge på meg 30 kg hvis dette fortsetter.

Annonse

Skrevet

jeg pleier å kjøpe en sånn smootie og ha en eller to stående i kjøleskapet. de er fine når "ulvehungeren" kommer.

Skrevet

det var godt tips, smoothie.

Kanskje folk kunne kommet med tips som funker for dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...