klar for 3? Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Flere? Jeg kan våken om natten fordi jeg er sulten til tross for at jeg har spist kvelds. Det rare er at hvis jeg skifter stilling så blir jeg kvalm i stedet.
Ønskebaby08*12 Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Sånn har jeg det også, kan våkne av at jeg er sulten. Ikke alltid jeg gidder å stå opp og spise, så jeg snur meg eller skifter stilling, er fortsatt sulten, og så blir jeg kvalm. Da må jeg som regel opp uansett, står og brekker meg, og noen ganger må jeg bare kaste opp litt.
lionking Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Er også sulten og kvalm om natta.. Er 7+6 i dag.
Lise259 Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Jeg å, sinnsykt sulten. var oppe 3 ganger i natt for å småspise. blir sprø!!! Er dette også noe som vanlig går over, eller er man sånn gjennom hele svangerskapet?? Er litt over 7 uker jeg å.
Gravidica Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Tror det er ganske så vanlig. Det var slik jeg mistenkte at jeg var gravid igjen denne gangen, fikk sånn "ulvehunger" sent på kvelden/natta til tross for at jeg hadde spist godt tidligere på kvelden:) Sist varte det hos meg til langt ut i andre trimester!!
klar for 3? Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2011 Kan ikke huske det fra forrige gang, men er utrolig irriterende. Prøver å la være å stå opp og spise, men da blir jeg jo bare liggende våken i stedet. Som om jeg ikke er trøtt nok fra før. Kommer til å legge på meg 30 kg hvis dette fortsetter.
amenneske Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 jeg pleier å kjøpe en sånn smootie og ha en eller to stående i kjøleskapet. de er fine når "ulvehungeren" kommer.
Lise259 Skrevet 20. juni 2011 #8 Skrevet 20. juni 2011 det var godt tips, smoothie. Kanskje folk kunne kommet med tips som funker for dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå