Gå til innhold

Skulle ønske jeg var gjenbruksdronning, men det er jeg dessverre ikke:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har så masse fint av sommerklær etter ungene og dessverre kan man jo ikke lagre dette i årevis, kun enkelte plagg.

Har spurt kusina mi om hun ville ha flotte sommershortser og t-skjorter til gutten sin, men det må tydeligvis være nyinnkjøpt slik at andre ser at gutten har fått nye klær:(

 

Har ikke hjerte til og kaste klær som ser ut som nesten nye heller og fretex tar de horrible prisene for det de selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar gjerne imot :-)

 

Neida, har ikke noe behov for å tigge om klær. Du kan heller gi det til noen som faktisk trenger det. MEN er faktisk enig med dette med fretex, 30kr for en brukt H&M body hører ingen sted hjemme! Jeg har også valgt å ikke gi klær dit.

 

Du har tre alternativ, selge de på finn.no (eller andre steder), gi de til innsamling til barn i afrika/polen/russland eller et eller annet sted eller gi de bort til hvem som helst. Jeg orker ikke å selge for hvis det ikke er snakk om større ting som f.eks. vinterdress er det lite å tjene på det når du ikke har mye klær du skal bli kvitt. Annonsen koster jo og noen kroner.

 

Jeg har gitt bort noe til venner som vil ha, og resten jeg har ønsket å bli kvitt har jeg gitt bort enten her inne eller gratis på finn. Veit det er en del som er skeptisk til dette, og man hører jo om historier der folk har gitt bort klær som de har funnet til salgs på finn noen dager senere. Men tror faktisk folk flest som tar imot klær gjør det fordi de ønsker å bruke dem! -Kall meg gjerne naiv, men jeg prøver å tro det beste om folk med mindre jeg har gode grunner til å ikke gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...