Gå til innhold

Svigerfaren min er......

Anbefalte innlegg

den mest intelligente personen jeg vet om. Han kan alt. Er fornuftig, har smarte løsninger, tenker på andre, tenker fremover, osv. Han har en del penger, men han er overhode ikke hoven. Han kan alltid alt i quizspill vi spiller. Han er også veldig grei. Svigermoren min er også verdens snilleste. Herregud jeg er heldig..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143329926-svigerfaren-min-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, min svigerfar er definitivt ikke den mest intelligente jeg vet om. Han kan lite, sliter med å lese og forstår ikke så mye av politikk og religion og sånt...

Men har er verdens koseligste, snilleste, fineste menneske. Ungene elsker farfar og jeg slapper veldig av sammen med han. Svigermor er et helt annet kapittel...:-P

Jeg har også kjempeflotte svigerforeldre som alltid stiller opp. Jeg ringer faktisk svigermor for en prat når det er mer enn en uke siden vi så dem sist. En kjempehyggelig dame! Snakker ikke så mye med svigerfar på samme måte, men han er en veldig hyggelig kar han også.

Slik er mine også :) Vi er heldige!

Jeg er blitt som en datter for dem, og det er så fantastisk å føle den omsorg de har for meg og familien.

Siden jeg ikke har far selv, så er svigerfar blitt en reservefar, og vi finner på ting sammen vi. Vi liker samme musikk, så vi var nettopp på konsert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...