Gå til innhold

Strålinger ned i bena...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har 19 dager igjen tiltermin og har den siste uken opplevd å få støtlignende ilinger nedover fra bekken til bena. De er temmelig vonde og jeg må stoppe helt opp i å bevege meg. Kan ikke huske jeg hadde dette med førstemann, men er det normalt?

Til morgenen i dag, når jeg skulle snu meg til høyre side for å kunne reise meg op fra sengen...var det skikkelig vondt nederst i bekkenet. Måtte bare dytte meg rett opp,selv med stor mage.

Vet at hodet er så og si festet, men jordmor sa det er større plass som 2. gangsfødende.

Synes nå at babyen er temmelig aktiv inni der, men mulig det er fordi jeg nettopp har spist :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Svirevipp:)

Jeg opplever også stråling nedover bena, på innsiden. Ganske ubehagelig i tillegg til den offentlige ydmykelsen når man plutselig stopper opp og tar seg til innsiden av låret;) Jeg husker heller ikke dette fra min første, men jeg regner med at det er helt normalt. Dette skjer spesielt de gangene jeg føler babyen beveger seg mye nedover, og på en måte graver seg ned i bekkenet. Regner med at det er noen nerver som kommer i klem og skaper denne "behagelige" følelsen.

Tar det som et godt signal at babyen er på vei nedover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...