Gå til innhold

Hva er galt med meg?? Frustrert....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter at jeg og mannen ble foreldre for 9 måneder siden, så har den intime delen av forholdet vårt vært så og si helt dødt! Vi har ikke hatt sex en eneste gang siden fødselen engang, som da begynner å bli en god stund siden. Og det er ikke han det står på, det er meg! Jeg har ikke lyst til å være intim med han i det hele tatt lenger, og tanken på bare å kysse gjør meg kvalm. Hva i allverden er galt med meg?? Har ikke lyst til å føle det sånn. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske vanlig, spesielt hvis du ammer. Menjo mindre intim du er og jo lengre det går siden dere hadde sex sist, jo værre er det å komme igang. Begyn i det små, med kyss og kos. Kanskje du kan gjøre noe for han, suge eller runke? Han syns sikkert dette er leit, og kanskje han føler seg som femte hjul på vogna sammen med deg og babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er okkupert av baby. Den tiden du får ha kroppen din litt alene orker du ingen andre!

Det er ingenting feil med deg. Det er helt normalt.

 

Kan dere skaffe barnevakt en kveld? Kose dere med litt vin, eller noe?

Piffen kommer tilbake så lenge dere har det bra ellers:))

 

 

Hilsen tredjegangs som snakker av erfaring:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke uvanlig at sexlysten reduseres etter at man har fått barn, man er så opptatt av barnet, og barnets fysiske krav gjør at man føler at det blir for mye krav til kroppen...

 

Men, for å være helt ærlig med deg, så tror jeg det er viktig at du prøver å sette av tid til å "hoppe i det" med mannen din. Han må jo være frustrert etter ni måneder, og det er ikke til å stikke under en stol at det kan tære vel mye på forholdet hvis det er null sex over lang tid...og det er jo for det beste for både deg og barnet at forholdet står sterkt.

 

Nå får jeg sikkert noen på nakken, klart at man ikke kan tvinge seg til å ha sex, men jeg har lest og tror på det at man ofte opplever at det faktisk kan bli veldig bra for en selv når man først går for det :-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan ikke tvinge seg til å ha sex med noen, men man kan heller ikke tvinge partneren sin til å leve i cølibat. NI MÅNEDER(!) er veldig lang tid uten sex og kos når man er i et forhold. Hadde jeg gått nærmere 1 år uten sex uten at mannen hadde medisinske grunner for å ikke ha det, hadde jeg faktisk gått. Dessverre. Er du glad i mannen din, så finner du lysten til å ha sex med ham - selv om du i utgangspunktet er oppsluket av andre ting. Man kan ikke synes det er ekkelt å kose/ha sex med en man elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...