Gjest <308+11<3 Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Ja Formen er egentlig ganske grei, men merker at jeg begynner å bli TUNG! Sliter litt med bekkenet, så jobber ikke fullt lenger. Men nå er det ikke så lenge igjen og jeg har fortsatt ikke gjort stort, så burde komme meg på en shopping tur snart Hvordan er formen der?
Buffy07&11 Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2011 Tung er rette ordet ja! Jeg går hjemme pga bekkenet nå. Mangler bare å kjøpe senga nå så er vel alt i boks! Har jo det meste fra før så var bare å finne fram og vaske det. 5uker og 6dager igjen til termin nå og jeg gleder meg veldig!!!!
mammaTkajaÅthea Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Jeg hadde 27.juli, men har fått ks dato 12.juli, så jeg gikk ut i perm i går faktisk... (måtte bruke opp 2 feriedager) ... Gikk fullt på jobb til siste slutt.. jobber i barnehage.... Har vært i super form... merker ikke så mye til magen.... Jeg mener selv at den ikke er så stor som alle andre sin mage som har komt like langt som meg, men det er ingen som er enige med meg... hehe, har nok et forvrengt syn på den magen min... sikkert stor nok... koser meg masse med den vertfal... Så nå skal livet nytes de siste 25 dagene som er igjen av mitt gravide liv for aller siste gang.... Litt trist.... Har to jenter fra før, så nå kommer guttebassen..... Lykke til alle som venter julibeibi....
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Jepp! Vi er endel her inne som har termin rundt den datoen Jeg har nå blitt helt sjukemeldt de siste ukene før permisjon (er sjukpleier) og må si det er godt. Er så ekstremt trøtt for tida, uansett om jeg får sove kl 23 eller kl 5. Var på kjøpesenter i 20 min i dag og måtte hjem og sove i 2 timer... Har endel vonde kynnere, men sånn alt i alt er formen bedre enn sist
Gjest <308+11<3 Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 oi oi, 5 uker og 6 dager ja, det hørtes ikke lenge ut. innbiller meg stadig at det er lenge til jeg. hehe men da er det vel på tide å handle inn litt, har jo en del fra før. men det sies jeg venter jente denne gangen og fikk gutt sist, så hvis ikke dette skal bli ei jente kledd i blått må det handles inn litt
holahopp Skrevet 17. juni 2011 #7 Skrevet 17. juni 2011 hei, venter og venter..vil at tida skal gå litt fortere og syns ikke det er noe gøy å være gravid med bekkenløsning og hovne hender spes. Var på samtale med jordmor og så tok de noen tester angående svangerskapskløe, men de var fine og nå vil de ha meg på ekstra ultralyd og vet ikke hvorfor så er litt bekymret...... lykke til resten av tiden..
Maia&Mathias <3 Skrevet 18. juni 2011 #8 Skrevet 18. juni 2011 JAA, her har jeg også termin 28.juli! Formen min er egentlig fin bortsett fra et veldig vondt bekken. Har vært sykemeldt 100% i ett par måneder nå og gikk 2 mnd aktiv sykemeldt før d. Jobber som ped leder i barnehage så var vanskelig å tilrettelegge for meg der. Ellers er formen som sagt fin, må bare passe på å lytte til kroppen og ikke gjøre for mye i hverdagen. Kom faktisk akkurat hjem fra ei ukes hopp-på-tur til Tyrkia idag, pappa har leilighet der nede så vi fant ut at vi ville utnytte d litt nå siden d er så kaldt her hjemme + at vi fikk billige flybilletter siden vi bestilte så seint. Veldig skjønt men må si at d er godt å være hjemme igjen også nå! Har ikke så mye å handle inn, har en gutt på 2 år her så har jo mesteparten fra han. Nå kommer d visstnok ei jente da, så må handle inn litt nytt tøy bare. Rart å tenke på at vi er høygravide idag, plutselig går tida så fort! Blir gøy å følge hverandre nå fremover, lurer på hvem som føder først!! ;P Noen av dere som har barn fra før? Har babyene deres festet seg enda? Mi ligger på tvers over foreløpig og beveger seg nokså godt inni der. Kjenner ho er nede å graver i sida fra tid til annen, ikke så veldig behagelig så håper ho fester seg snart (selv om jeg vet ho ikke trenger å gjøre d i d hele tatt siden d er barn nr 2...). Lykke til videre jenter! PS Hvor skal dere føde forresten? Jeg skal føde i Kristiansand.
Astro - 27.07.11 Skrevet 18. juni 2011 #9 Skrevet 18. juni 2011 27. juli her =) Skal føde på Ullevål. er 100% sykemeldt siste 2 uker grunnet bekken og at jeg er sinnsykt sliten. Har to stk. fra før. 1 gutt på 5år og en jente på 4 år, så det er nok å holde fingrene i. Veldig spent på kjønn denne gangen. Vogn, seng og det meste er klart allerede. Nå er det bare å roe seg ned og ta dagene som de kommer før fødsel. Håper jeg går over som med de to andre, for jeg trenger litt tid til å forbrede meg til å bli 3 barns mor =)
Buffy07&11 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2011 Jeg skal føde på St Olavs etter planen, men skjer det når vi skal på ferie Hallingdal havner jeg vel på Ringeriket! Vi har ei jente fra før og får jente denne gangen også, så trenger ikke kjøpe noen klær. Idag er det 39dager igjen til termin!! 39!!!!! Det kommer til å gå fort tror jeg. Mangler bare å få senga i hus nå så er alt klart!
venter på sommerbaby:) Skrevet 19. juni 2011 #11 Skrevet 19. juni 2011 Jøss, så mange vi er da:D Vi må følge hverandre og støtte opp i dagene som kommer! Ikke lenge igjen nå nei... Termin 28 juli her og, men menstermin 15...så blir spennende å se nå frøkna vil ut:) Vi venter jente nr2, her ei på 4 fra før. Formen er grei nok, føler meg tyngre som mange skriver. Plaget med nedpress og at magen snart skal sprekke..Kan ikke vokse mer nå:S Har også sånn halsbrann som bare sitter i brystet..ekkelt. Veldig trett og orker ikke mye av gangen..mange hvilepauser i løpet av dagen:) Jobber som sykepleier, men har nå sykemeldt meg 100% pga kynnere og generelt totalt utlada.. Har det meste i hus, mangler vogn da...:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå