Gå til innhold

Noen her med barn med reflux eller minstanke om reflux?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dagen og nettene deres? Her er det en del sutring på dagtid, kommer vel av lite søvn på natta, og natta er veldig hektisk! Mye avbrutt søvn, grining og utilpasshet *gjesp*. Han gulper ikke på langt nær så mye som før...tror det meste svelges ned igjen. Han skal til utredning for reflux innen kort tid, skal bli deilig å få et svar. Etter 7,5 mnd uten søvn nattestid på stor og liten kan du si det merkes.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår på 7 mnd har reflux. Han har gått på medisiner i to mnd nå, og det er en annen verden!

Kjenner igjen problemet med oppvåkninger i hytt og pine, særlig på dagtid. Vi er veldig nøye på hva han spiser før leggetid, det hjelper. Om du ammer så bør du også passe på hva du spiser. Det hjelper på nattesøvnen, både babyens og din :)

Du kan jo sende meg en pm om det er mer du lurer på, jeg utveksler gjerne tips og erfaringer :)

Skrevet

Bolle her er snart 10 mnd, hva slags medisin bruker din MammaBrum? Og hva passer dere på at han ikke spiser før natta? Vi har prøvd melkefri diett, men jeg synes ikke det hadde noen virkning, så vi sluttet etter to måneder.

Her er det vanskelig nå. Etter rimelig kontroll på gulpinga har han begynt å spise forskjellig mat og større mengder med mat. Det er ikke lenger gulp det som kommer opp, men spy. Det lukter så surt så surt, og må jo være vondt i lengden. Legen på sykehuset vil ikke gi syredempende (ukjente langtidsvirkninger) da de bør være rundt ett år eller over 9 kg.

Hater refluks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...