Gå til innhold

Hvilken vognanbefaler dere å ta med til syden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har like gammelt barn og samme kriteriene og endte opp med å bestille denne http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=305&artnr=4704r&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std

avanti moving light i fargen beige/brun

og er veldig veldig fornøyd. Lille N sover bedre i denne enn hun gjorde i Bugabooen, og skjermen er tilstrekkelig, hvertfall om barnet har en solhatt på seg. fotstøtta kan reguleres opp og ned etter behov og veldig god å kjøre. eneste lille minuset er at det er ingen demping, men vi har testa den masse og over brosteinen så synes hun det er bare morro. men merker det mindre enn jeg hadde forespeilet meg.

og prisen er heller ikke ett minus.

Jeg kjøpte en Teutonia Timmy før vi reiste til Thailand. Den er ganske snerten, og har en god liggestilling. Vi har i tillegg en større vogn her hjemme, men den har jeg ikke lyst til å ha med ut på flyreise.

Sjekk finn.no - der kan du gjøre et godt kjøp!

Annonse

Easywalker classic er som nevnt en veldig bra vogn, og den er veldig god å trille, men om du vil ha en god kalesje, så slår jeg ett slag for babyjogger city mini! Gode hjul(relativt myke og ikke bittesmå) til reisetrille å være, veier lite, barnet ligger godt, lang rygg, gode luftemuligheter, lett å legge sammen/sette opp, tilnærmet flat liggestilling og helt fantastisk god kalesje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...