Gå til innhold

Måtte skikke et par ganger på disse bildene...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er jo reborn baby dukkene jo. Så en dokumentar om dem en gang. Mange som har mistet barn, er barnløse, eller eldre ensomme damer går faktisk rundt i hverdagen med disse dukkene og lever som om det er ekte babyer de har. Faktisk er det usansynlig trist! Dukkene er så naturtro at folk på gata lar seg lure om de ser "babyen" i vogna, og det kan skape panikk om de skulle komme til å oppdage at den er kald og stiv. De damene som har dem er fast bestemt på at dette er deres barn, og at ingen skal vite/si at det er en dukke. Det hele bunner i tragiske livshistorier som en kynisk dukkemaker som sier hun bare vil "hjelpe" utnytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og hvis et barn dør i krybbedød kan du sende inn bilde og få laget en ny.... hvor jævlig er ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Tar aaaldri feil!!! :D Uansett om noen skriver bare EIT ord feil, så blir det retta på.. Takk til DIB/BIM politiet!!! Er det mulig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy! Dukkene var nydelig laget, greit nok, men hvem i all verden vil ha en slik (naturtro) dukke som ser ut som et dødt barn?? Uff ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte på en dame med en sånn "baby" i en butikk en gang. Den satt i en bilstol og jeg så det med en gang siden jeg nettopp hadde sett en dokumentar om dette fenomenet. Damen skulte stygt på meg siden jeg sikkert glodde litt mer enn jeg burde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir samme galskapsnivå som de som har kattenett over barnevogna. - For å holde kattene INNE i vogna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal lage prikker etter en setning skal det være et mellomorom mellom siste ord og tre prikker, slik som dette ... ikke som dette..

 

Klart man må rette på, ikke alle her kan skylde på lese- og skrivevansker, mange er rett og slett elendige på rettskrivning, faktisk er det ganske sjokkerende å se hvor mye feil folk skriver absolutt hele tiden. Man ser forskjell på hurtig-feiler, sånne tastetabber og konstante "her skriver jeg slik jeg sier de" feil.

 

Og jeg har aldri kommentert skrivefeilene før nå ...

Vel - sånn, da fikk jeg sagt det.

 

Disse dukkene forøvrig, de er jo bare skumle og det faktum at det er voksne damer som leker med de, gjerne damer som ikke kan få barn gjør at jeg ser for meg manuset til neste Gjøkredet tvert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra laget, helt sinnsykt at det går an å få dem så naturtro.

 

Har sett et par skrekkeksempler på finn, som virkelig ser ut som døde babyer...

 

 

Men jeg synes fortsatt det er "rart" at noen kjøper slike dukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de ser litt creepy ut. Men utrolig flott arbeid. var det jeg så på. synes det er en ting og holde på med hobbyen som og lage eller og ha noen til pynt.. men man går litt for langt når man behandler den som en ekte baby.

 

HI

 

Og beklager så mye over skrivefeil ... Men sitter ikke akkurat og tenker over om jeg har skrevet det rett eller ikke når jeg skriver her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...