Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Pharma-heaven prøver å ødelegge ryktet til legemiddelindustrien. Jeg får lyst til å trampe hardt i gulvet og skrike. Skjønner ikke antivaxfolka at vi aldri hadde sett dagens lys eller vokst opp om det ikke hadde vært for piller og vaksiner!!!!! Dem kan takke vaksineindustrien for at dem LEVER!!!! Sånne folk som flyr rundt med bakterier og virus og prøver å SMITTE oss VAKKSINERTE!!!!

Jeg tenkte å starte en blogg som heter HURRA-FOR-VAKSINER/skepsis-blogg hvor jeg kan informere om hvor farlig det er å ikke vaksinere seg!!!! Noen som blir med?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143329710-jeg-er-s%C3%A5-sint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ønsker å fremme et budskap slik at folk oppfatter deg seriøst så er det bare å opprette en blogg og sette igang. Jeg vil i den forbindelse anbefale deg å fremstå litt mindre kaotisk enn du gjør på dette forumet. Innleggene dine siste døgn skaper ikke akkurat en følelse av troverdig.

Vi meg dine dokumenter på at vaksiner generelt er utrygge, at vaksiner ikke fungerer og at FHI er korrupte. Det er påstander som ingen så langt her ine har klart å underbygge på noen seriøs måte.

Inntil det foreligger ser jeg ikke nytten av å kommentere dine innlegg ytterligere. Du er ikke her for å diskutere noe som helst, kun trolle og slenge dritt. Skulle jeg tippe så er du <3lilly<3 med nytt nick, samme stil i alle fall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...