Moren te Elias Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg er student og imorra er det avslutningsdag for videregående. Jeg er egentlig glad siden den er over nå, men problemet er at jeg vet ikke hva jeg skal ta på meg alt ser veldig stygt på meg at jeg vurderer å ikke gå. Jeg føler meg skikkelig stor, jeg vet ikke hvor jeg går fram med dette innlegget men måte lufte meg litt da. Er i uke 37 forresten og gleder mæ til jeg møter den lille
♥My Baby Boy♥ Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Hei kjære deg Huff ja, den tanken har kommet i mitt hue også.. Termin dagen før deg ser jeg.. Jeg veide 44kg før graviditet, og er 1.72 høy.. Nå veier jeg hele 60kg.. Det har jeg aldri veid før! Så jeg føler meg veldig stor kan man si.. Men det som har godt opp for meg er at inni denne "lille" magen er det en liten en som bare venter på å bli en gledesspreder! Og at du er gravid har jeg tydligvis fått vite at er bare praktfult i sommer Alt og alle.. (til og med kassa damer og random folk på byen) spør meg om det er lenge igjen og om jeg går overtid Så jeg har bare sett tanken min på at denne magen går bort etter hvert og at det finnes kjoler som er spesielt laget for å ikke klemme på den lille så mye Jeg brukte en kjole som er stram oventil men helt slapp nedentil! Den ga meg en hel frihet når det gjaldt det med at magen kommer i klemm hele tiden Håper dette hjelper deg litt.. Og husk.. DU ER ALLTID FIN! Alle gravide er det Uansett hva du velger å ha på deg osv
jobber med saken har klart det Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Du er gravid:) Nyt det:) Alle gravide er flotte:)
Spireline Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Håper det er en skriveleif når du sier du veide 44 kg før svangerskap, og er 1.72 høy?
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Å, jeg kjenner følelsen!!! Jobber i barnehage, men har vært sykemledt lenge... Så vil gjerne mine kollegaer at jeg skal komme på sommeravslutningen til tirsdag, sammen med alle barna og foreldrene. Vi skal grille og sånn. MEN: jeg orker ikke all stirringen, alle kommentarene (selv om det er godt ment), og jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg! Ble SÅ glad da jeg fikk inkallelse til fødepoliklinikken!!!! HO HO! Da rekker jeg nemlig ikke avslutningen:))
Løvemamman Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Skjønner deg veldig godt, er ikke noe kjekt å føle det sånn! Men det er endel fine kjoler på blandt annet H&M nå, som gjør jeg over en stor mage. Og rimelig er de også. Ellers så er ofte maxi-kjoler veldig kjekke og kledelige. Men uansett,så er det nok du som ser alle "feilene" best. De fleste rundt synes det er noe vakkert og spesielt med gravidemager uansett hva de er "pakket inn" i:) Jeg synes du skal gå på avsluttningen jeg, prøv å finn noe du føler deg fin og komfortabel i og prøv å være stolt av magen din!
♥My Baby Boy♥ Skrevet 17. juni 2011 #7 Skrevet 17. juni 2011 Spireline.. Hehe nei er nok ikke det:p Har alltid vært tynn Men det har noe med at det oppstod noen komplikasjoner da den tid kom at jeg skulle komme til verden.. Og siden har jeg bare ikke greid å legge på meg så mye.. Høy forbrenning også Men jeg trives nå med den kroppen jeg har og har lært å leve med det:p Men jeg sier ikke at jeg klager når det gjelder at jeg nå veier 60 kg Hehe Er godt å endelig legge på seg litt etter all denne tiden jeg har prøvd
Moren te Elias Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2011 Takk alle sammen for de gode rådene. Nei jeg har vært på avslutningsdag og det var perfekt. Det var bare jeg som var bekymret, det gikk veldig fint. Takk igjen Ønsker dere god sommer og lykke til md bebisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå