Gå til innhold

Hjelp...anal blødning....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ehhh som overskriften sier: Hjelp jeg blør fra rumpa!!!

 

Har blødd litt de siste 2-3 ukene når jeg har hatt avføring, ikke mye men det har vært blod på papiret,

Var på do nå og skulle tro det var mensen!!! Hele papiret var rødt og hele doskåla også. Som om noen hadde helt oppi blod!!!

 

Det er helt klar rød farge, jeg har ingen smerter, har kjent etter og kjenner ikke noen hemorider. Har bare vondt i korsryggen.

 

Noen som vet hva det kan være? Jeg vet at legen min ikke har time før enn i august og jeg vil ikke på legevakten pga rumpa mi blør bare så det er sagt!

 

Lurer på hva det er og hvorfor jeg blør.....

Hadde keisersnitt for 3 måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha hemorrider innvendig også. Vil tro at det er det siden du har vondt i korsryggen.

 

Dersom du fortsetter å blø masse hadde jeg dratt på legevakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen her ja. Har samma problemet, men har hatt det siden jeg føda ( 1år og 5mnd). Fikk noen stikkpiller og krem fra legen som skulle bedre det, men er bare periodevis. Men jeg føler at noe sprikker inni meg når jeg skal på do da, vet ikke med deg men..

 

Jeg hadde en innvendig hemoride da jeg gikk høygravid, ikke merket annet en beskrivelsene du har her av den etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet de og jeg klarer ikke å kjenne de, er helt normalt :-s

 

bør jeg kontakte lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, har ingen smerter, kjenner ingenting men bare papiret og doen er full av blod!

Trodde i sted at jeg hadde fått mensen igjen men det kom kun blød fra rumpa,

 

Kanskje det er sånn innvendige hemorider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er godt mulig, hvertfall det jeg har/hadde. Jeg blør som om mensen akkorat kom hver jævla gang med mindre jeg har tatt den stikkpillekuren nylig. Den skal hjelpe på rifter og innvendige hemorider.

Men det er bare av og til at jeg kjenner det sprikker litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...