Gå til innhold

Jippi, Os er inne da blir det shopping i morgen!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Digg.

Fri helg og minus 20 kg. Jeg trenger litt nye klær.

Da blir det shopping i fri helgen i stedet for til mandag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvorfor jeg fikk den,

Trodde også den skulle komme til mandag men måtte jo sjekke når jeg så dette innlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj.. Min er ikke kommet ): Har fått utbetalings lappen da, der står det at den kommer på mandag.. Jeg har allerede vindus shoppet det jeg skal ha på nettet da, hehe.. Lite tips til dere andre på os som sikkert ikke har så mye penger til overs, kjøp klær på utsalg fra danske nettbutikker, der får man mye for 200 kroner! Og da slipper man toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg jobber 100% som lærling og har forferdelig lønn. Jeg er gift, men vi har store utgifter og dårlig råd. Jeg må si jeg blir litt provosert av dere med OS.

Jeg JOBBER og har aldri råd til å kjøpe noe til meg selv. Hvorfor skal dere sitte hjemme og få penger til å "shoppe" ? Burde dere ikke bruke de pengene på barna, regninger osv?

Hvis dere har så mye til overs, fortjener dere ikke OS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at 80% av dem som skriver slike ting troller og er neppe os-mottagere og er kun ute nettopp etter svar som ditt for å gi oss os-mottakere et dårlig(ere) rykte.

Hvor mye tror du er igjen av 11000,- til shopping etter at husleie, telefon, mat, strøm, forsikring klær til ungene osv. er betalt?

Jeg kan ikke vente med å begynne i jobb i august! Da blir det en annen og en bedre hverdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En alenemor jeg kjenner har 25 tusen utbetalt i mnd og hun jobbe ikke, går bare jemma å suller med en unge på 2 år og så har hun en på skolen.

Detter er med barnebidrag, barnetrygd, ect, ect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så latterlig Norge er idag. Gir penger i neven på folk uten å forvente noe tilbake.

Det minste man burde gjøre når man får OS er å få seg en jobb eller å begynne å studere så man får seg ett liv etterpå!!

Jeg studerer og har ikke penger fra Lånekassa engang. Mannen min jobber og har utbetalt ca 25 000 kr/mnd. Vi klarer oss, men shopping er det dårlig med du!

Det er HELT SYKT at alenemødre som bare sitter hjemme skal få så mye. Det burde bare være i en kort overgangsperiode til de fikk pelle ræva si på jobb eller på skole. Men her inne virker det som det er hovedregelen heller enn unntaket. Er det rart det går til h******* med helsevesenet feks, når det sitter unge og friske mennesker med sugerør i statskassa og venner seg til at penger det får man bare man spør.

Sosialklienter som er "hjemme" med barna i åresvis bare fordi de er alenemødre kan drite og dra. Dere har INGEN sympati fra meg den dagen OSpengene tar slutt og dere ikke vet hvordan dere skal skaffe brød og melk.

Det er nesten så jeg mener at dere ikke burde fått lov til å ha unger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...