megh Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Om ikke dette er maserier.. hva er da maserier? Jeg har harde kynnere hele tiden i kveld. Magen er konstant hard føles det ut som.. Det blir bare ikke direkte vondt. Ikke som mine første rier sist. Men sist gikk vannet, og 20 min etter hadde jeg ordentlige rier med 5-10 min mellomrom. Så jeg vet ikke hvordan en riefødsel starter.. Hvor lenge kan man holde på sånn? Med haaarde kynnere hele dagen? Noen som har gått med det lenge?
megh Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2011 Og det skal sies at jeg har hatt masse kynnere siden uke 20. Så det er værre enn vanlige daglige kynnere..
prins08prinsesse11. Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 har ogs hatt masse kynnere denne gang,siste 4 ukene har de bare økt på.... i smerte.... siste 2,3 dagene har jeg pusta så en hest og lurt på åssen jeg skal snu meg i senga når de har komt,skikkelig vondt... så vet ikke,men hodet e festa og langt nede så vil tro vi jobber litt med fødselen med de vonde maseriene.håper vertfall det... jordmor sa til meg at det kunne gå fort siden mye av "jobben" var gjort... så hold ut
Kri_z Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 når jeg har hatt det , så er det så vondt at det må pustes gjennom, gjør direkte vondt i mage og rygg og veldig ofte må jeg også på da..
megh Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2011 Har gått på do forholdsvis ofte ja.. kjenner meg igjen i den. Og kjære vene.. der er en til. 10 min etter den andre.. oi oi.. Hehe.. Smerte er jo så vanskelig å måle. Jordmor sa at det var intensiteten som telte og ikke smerten. Men kjiiipt å ha sånne kynnere med smerte så lenge.. Jeg krysser fingre for lettere fødsel, hadde en fin en sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå