Gå til innhold

Hvor streng hadde dere vært med mannen din om han hadde vært økonomisk utro mot deg??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså satt hele familieøkonomien i fare, hvor man kanskje har måttet selge huset for å betale ned gjeld. Og at dere gikk i 0 eller minus hver måned?

 

Hadde dere latt han f.eks. bruke av pengene fra "fellespotten" for å kjøpe inn mat og drikke til ca. 20 personer for å feire sin 40-årsdag??

 

Vi har jo fått feriepenger denne måneden, så pengene er jo der som han kan få til dette formålet, men jeg mener at disse 1000-lappene burde vi bruke til å betale ned (hans) gjeld. Så jeg har bedt han bruke av sine egne "lommepenger". Han var ikke helt enig i dette, men han gjør nå det slik...

 

Er jeg for streng?? Skal sies at jeg aldri unner meg noe ekstra selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette samme mannen jeg har lest om her inne før som hadde opparbeidet nær 1 mill i gjeld bak din rygg? Isåfall - hvordan i all verden orker du??? Han har jo åpenbart ikke skjønt alvoret og kommer sannsynligvis aldri til å gjøre det.. Han burde ligge langflat og la deg styre med ALT som har med økonomi å gjøre uten å kny, men tror åpenbart at han enda har medbestemmelses rett og rett på kontroll over økonomien.. Personlig hadde jeg hevet han på huet ut og latt han ta konsekvensene av egen idioti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke feiret den dagen, den hadde måttet vente i 10 år til - mannen din MÅ lære at etter den søte kløen, komme den sure svien ...

 

Hadde vel sagt til mannen at beskjeden til alle de inviterte er at de må ta med mat og drikkevarer selv, da mannen har rotet vekk en formue og at dere derfor ikke spanderer noe på dere selv, enn mindre på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville faktisk unnet mannen å ha en skikkelig fest på 40-års dagen sin.

Han har forhåpentligvis lært av sine feil og en 40-årsdag er verdt å feire.

Jeg hadde latt ham få det om han var min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er han som opparbeidet seg nesten 900 000 i kredittkortgjeld bak min rygg...

 

Og jeg vet ærlig talt ikke hvor mye mer jeg orker...! :-(

 

Hver dag må jeg se inn i øynene til han som har sviktet meg og barna så grovt. Og i tillegg ser det ikke ut til at han har forandret seg en dritt!

 

Hadde vi ikke hatt barn, hadde jeg kastet han ut for lenge siden!!! Men tenker så fælt på de små søte barna våre. Hvilken rett har jeg til å ta fra dem pappaen sin på heltid???

 

Jeg er også snart høygravid med vårt tredje barn. Jeg er så sliten, så sliten!!

 

Prøver å være positiv og tenke på at vi alle er friske og raske. Heldigvis har jeg barna mine som gjør meg så lykkelig...!

 

Og hvordan skulle jeg ha klart meg alene med tre barn under 5 år??

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må jeg bare si HI at du er knalltøff.Vi har også hatt et tøft år etter 10 års samboerskap og to barn.Handler ikke om penger, men dog.Du er en tøff jente.La han invitere, men til kurvfest,spleiselag osv.Mukker han, minn han på hva som står på spill.

 

LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...