Gå til innhold

Uff, har jeg gjort noe dumt nå?:s *Trampoline*


lionking

Anbefalte innlegg

Gikk akkurat på trampolinen sammen med tantebarna mine, og tenkte ikkje over at jeg er gravid. Hoppet i ca. 3 minutter, og er 7+5 i dag. De siste minuttene har jeg brukt på google, og er nå superbekymret for at noe har tatt skade:( Når merker jeg noe, eventuelt? Takk for alle svar! Det er ikke alltid like lett å "huske på" at man er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei du trenger ikke være bekymra du....du kan rett og slett gjøre KA DU VIL DU....ingen ting kan ta skade,du kan hoppe og sprette og ake og skli .ri på hest.hoppe fallskjerm og slå salto og ...og..og ubegrenset ..bare fantasien setter grenser ingen ting tar skade i det hele tatt....det er bare anbefalt helt på slutten av svangerskapet om å roe litt ned på div aktiviteter for å ikke sette igang fødselen for tidelig....nei du barnet ligger så godt gjemt nedi livmoren i bekkenet att det har det så trygt å godt der att intet kan skade.....så det er bare gammel myte att man kan "misste barnet" de 3 første mnd...og må si som hun over...da hadde ikke mine barn overlevd heller...jeg har gjort det tenkelige ,mens jeg har vært gravid...så bare ta det rolig du...lev livet-...hopp ivei...det er bare morro det...=O) =O) =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo fosteret såpass lite, tror nok ikke det ville gjort så veldig skade. Men vær obs på senere i svangerskapet at harde fall og støt kan få morkaken til å løsne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...