Gå til innhold

Sommerminne


ellen-propellen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra da jeg var barn? I tilfelle så må det være teltturene jeg og vennene mine hadde i sjetteklasse. Gud så fantastisk vi hadde det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på teltur som voksen? Vi hadde tre år på rad,og jeg må si det er helt supert.En fantastisk feriemåte!

Mulig jeg må på teltur igjen i år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O ja, det har jeg! Veldig hyggelig:) Har blitt lite av det etter at vi fikk barn, men må ta det opp snart igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en øy uten for Arendal som heter Merdø.

Der er det gratis å telte,toaletter (type utedo),kaldt vann og benker. Og fantastiske strender!!

Når man kommer frem,har ordnet telt ol så er det ingenting å gjøre.Man kan gå til den andre siden å kjøpe is og gå tilbake.

Altså- det er ingenting mann og barn kan mase om!! Elsker det:-D

Da snakker vi sommerferie for mor jada hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest amandine

ÅÅÅhhh Barndomssommer på sørlandet, bading hele dagen og på kvelden til man hakket tenner, inn i senga og rope på mamma: Kom og snu dyna jeg er så varm!!! Nå blir jeg helt sentimental. Her jeg sitter i øsregnet kan jeg lukte saltvann og skog, jeg hører stemmen til morfar og kjenner solen i nakken. Jeg får nesten fliser i føttene av bryggen som skulle vært beiset, og jammen meg tror jeg jeg skal innbille meg en kajakktur før dagen begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...