Serephina Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg håper og håper det er noe fødsel på gang. Har mått på do flere ganger i dag med virkelig tømming av tarmen, har kynnere (men ikke vonde) og mensensmerter i ryggen. Har kraftig bekkenkløsning så en fødsel ville været ekstremt velkommen slik at smertene kan begynne å gå mot bedring isteden for forværring hele tiden. Er kun 36+2, men med de smertene jeg har hele tiden drømmer jeg om fødsel. Tyder vel kanskje alle mulige tegn i den retning pga at jeg så gjerne vil bli ferdig. Doflying kan jo skje alle, kynnere skal vi jo ha og smerter i ryggen kan like godt være fra bekkenet. Men med de tegnene er det håp, ikke sant? :-) :-)
NostraStoria Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Det vil jeg tro! Lykke til ikveld da og kom med en oppdatering etterhvert!
MissisJ Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 har det akkurat slik jeg også. Slimproppen gikk for 3 dager siden og etter det har jeg hatt masse kynnere og kraftig mensmurring i rygg og nedover beina, og natt til i dag sov jeg ikke før kl 5, på grunn av hele tiden måtte gå på do. I dag har vært masse kraftige tak,men det har enda ikke blitt regelmessig.....mendet er håp for at det er noe som skjer er det.....desverre umulig å si hvor lang tid det enda vil ta,men godt å føle at det nærmer seg slutten.....har også bekkenløsning og natten er et helvette,føler med deg:) lykke til
Serephina Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2011 Var desverre bare ønskedrøm for meg. Ikke skjedd noe mer så får bare smøre meg med litt mer tålmodighet. Lykke til MissisJ
MissisJ Skrevet 18. juni 2011 #6 Skrevet 18. juni 2011 sitter fortsatt her å venter jeg også.....forstår ingen ting,rinder slim ut hver gang jeg rører meg. Tenkte bare slimproppen så var det neste fostervann!? Huff lei av smertene og ubehaget i mage og rygg hele tiden! Sorry di ekkle detaljene:/ lei! Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå