Gå til innhold

Flydd på do, kynnere og smerter i ryggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper og håper det er noe fødsel på gang. Har mått på do flere ganger i dag med virkelig tømming av tarmen, har kynnere (men ikke vonde) og mensensmerter i ryggen. Har kraftig bekkenkløsning så en fødsel ville været ekstremt velkommen slik at smertene kan begynne å gå mot bedring isteden for forværring hele tiden. Er kun 36+2, men med de smertene jeg har hele tiden drømmer jeg om fødsel. Tyder vel kanskje alle mulige tegn i den retning pga at jeg så gjerne vil bli ferdig. Doflying kan jo skje alle, kynnere skal vi jo ha og smerter i ryggen kan like godt være fra bekkenet.

Men med de tegnene er det håp, ikke sant? :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg tro! :) Lykke til ikveld da og kom med en oppdatering etterhvert!

Skrevet

har det akkurat slik jeg også. Slimproppen gikk for 3 dager siden og etter det har jeg hatt masse kynnere og kraftig mensmurring i rygg og nedover beina, og natt til i dag sov

jeg ikke før kl 5, på grunn av hele tiden måtte gå på do.

I dag har vært masse kraftige tak,men det har enda ikke blitt regelmessig.....mendet er håp for at det er noe som skjer er det.....desverre umulig å si hvor lang tid det enda vil ta,men godt å føle at det nærmer seg slutten.....har også bekkenløsning og natten er et helvette,føler med deg:)

lykke til

Skrevet

Var desverre bare ønskedrøm for meg. Ikke skjedd noe mer så får bare smøre meg med litt mer tålmodighet.

Lykke til MissisJ

Skrevet

sitter fortsatt her å venter jeg også.....forstår ingen ting,rinder slim ut hver gang jeg rører meg. Tenkte bare slimproppen så var det neste fostervann!?

Huff lei av smertene og ubehaget i mage og rygg hele tiden!

Sorry di ekkle detaljene:/

lei!

Lykke til til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...