Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #26 Del Skrevet 16. juni 2011 http://mammanett.no/barn/barnets_utvikling/slutte_med_smokk Er bare å lese selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #27 Del Skrevet 16. juni 2011 Tenker at smokk på dagtid og babygrøt til 3-åring er unødvendig? Hvorfor la han henge igjen på babystadiet? Synes det er underlig når 3-åringer babler i vei mens smokken sitter i munnen som en effektiv lyddemper og får de til å høres mye mindre ut en de er. Men for all del, skadelig er det vel neppe. (Kanskje rent bortsett fra det med tannstilling.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #28 Del Skrevet 16. juni 2011 Bruk av smokk og tannstilling henger absolutt ihop.....snakk med tannlegen så får du svaret!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #29 Del Skrevet 17. juni 2011 Nå ble jeg faktisk litt letta.. Min jente på 1 1/2 år vil ikke ha brødskive og spiser grøt morgen og kveld. Bedre med grøt enn ingen mat tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #30 Del Skrevet 17. juni 2011 Jenta mi nektet å slippe smokken - hun klarte ikke sove om natten uten hun, tror hun var 6 da vi endelig fikk henne avvent på natta jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #31 Del Skrevet 17. juni 2011 Det gjør ingenting med tannstillingen. Da skal de suge hele tiden, dagen lang, fryktelig intenst over veldig lang tid - slik man gjør med tannregulering. Når man må bruke så lang tid med tannregulering for å endre tannstilling - hva i all verden får oppegående voksne mennesker til å tro at det er gjort på en to tre med en smokk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #32 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tenker som jeg alltid ser når jeg ser unger med smokk - det ser usedvanlig tåpelig ut. Hadde unger skulle hatt smokk, hadde de vært født med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå