Gå til innhold

Noen som skal se på nrk2 de neste fem døgn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så hyggelig å se alle de søte menneskene som vinker fra land og fra båtene sine. Spesielt de som ror ut med barn i båten og vinker med flagg. Så noen søte små unger som hadde laget flagg av fiskestang. Hyggelig! Desuten går det ikke noe bedre på tv nå.

SERIØST?!?!?!

Var en tur innom istad, og.... My god! At de i det hele tatt kan finne på å sende noe sånt! Hadde det enda vært en "dokumentar" om Hurtigruta med kommentarer og "bak kulissene" så kunne det KANSKJE vært interresant....Men det er jo ingen snakking....det er INGENTING! Bare filming ut av båten, over rekka og fra toppen av båten.

Det er bare vann!!!

Annonse

Husker godt da vi seilte inn det med hurtigruta. Der var jo ikke noe Ørnes, tenkte jeg. Men poff så var det plutselig der likevel. Fin innseiling. :) Jeg ville gjerne se plassen siden min fortsatt gode barndomsvenn Anders R er derfra.

Jeg skal forsøke å få med meg flere steder jeg ikke så, fordi det var mørketid da vi reiste med hurtigruta. Nettsiden deres viser jo reiseplanen, så det går å planlegge når man vil se. Det er ingen som trenger se på i fem hele døgn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...