Gå til innhold

14 uker på vei og føler ikke at jeg er gravid :(

Anbefalte innlegg

Huff. Har jo sett babyen på Ul, men føler meg ikke gravid. Ikke har jeg noe mage heller. Kjenner livmoren, men aner ikke hvor langt opp den skal være..

Er til og med 3.gangs så burde jo visst bedre, men nei. Lurer på om jeg skal kjøpe meg slik angelsound, slik at jeg kan få bekrefta at babyen lever av og til.

Fortsetter under...

angelsound hadde jeg og det angrer jeg ikke på :) meeeen så heldig du er som ikke kjenner graviditeten, når jeg var 14 uker på vei spydde jeg fortsatt så fort jeg prøvde å gjøre noen ting, forbanna alle som sa at dette ville gi seg i uke 12 og kunne ikke fatte hvordan jeg skulle komme meg gjennom de neste 26 ukene... Håper jeg får det som deg i mitt neste svangerskap :)

Det er sånn jeg hadde det jo:) Kjente ingenting. Var på UL når jeg var litt over 9uker på vei og så at fosteret levde, men hadde absolutt ingen symptomer på at jeg var gravid.

Kjente første spark da jeg var nesten 19 uker på vei og det var først da jeg begynte å føle meg litt gravid:) Magen kom ikke ordentlig før jeg var nesten 6mndr på vei, men da kom den virkelig fort:)

Vær glad du ikke er en av de som er veldig plaget! Har hatt et sånt svangerskap også med konstant oppkast og det unner jeg ingen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...