tottelott Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Hei! Tenkte jeg skulle ta med meg mme til syden. Vanligvis får lillegutt morsmelk, men synes mme er veldig godt. Tenkte å gi dette som tørstedrikk, kanskje to ganger i døgnet, 5 strøkne skjeer hver gang. Holder det med to poser, 1 eske, til 3 uker? Vi bruker nan.
theresen83 Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Det er 4,3 g pr. måleskje og du bruker 5 skjeer hver gang (=21,5 g pulver hver gang). I en eske med to poser er det 1000 g. 1000 g / 21,5 g = 46,5 flasker kan du få ut av to poser. Hvis det er to flasker for dagen så har du pulver til ca 23 dager da.
Flaggermusa Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Jeg ville tatt med en ekstra pose bare for å være sikker. Det blir fort litt svinn, hvertfall her Man tror de er sultne og lager til en flaske, så drikker de 3 super og ferdig.
tina 79:) Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 De selger kjempebra MME (De aller fleste fører NAN, men de andre merkene er også gode) på apotekene, og også de fleste supermarkedene tilknyttet feriesteder i syden. Du får tak i både ferdigblandet og pulver, så jeg hadde ikke bekymret meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå