Gå til innhold

Noen her som synes det er plagsomt med foreldre som insisterer på å betale hele tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er glad om mine foreldre tilbyr seg å betale for noe. Som da vi var på ferie sammen. De betalte alt av opphold på campingplassene. Jeg ba ikke om det i hele tatt. Hintet heller ikke.

De bryr seg ikke ellers, så hvorfor bry seg mer med det? De er glade for å kunne gjøre noe bra, de :)

JUPP!

Reiser vi til hytta deres, handler Vi maten vi spiser der og bensin til båt og alt, selv om de har fluss med penger selv, og vil betale. Har mange ganger krangla med svigermor foran kassen pga at JEG skal betale.

Vi får i bøttevis av kjærlighet og pass til barna våre. Resten klarer vi selv! Kjekkere om de sparer litt i barna sitt navn.

Vi har så det holder akkuratt. Har som mål å klare oss selv.

Hver gang vi møter foreldrene må jeg minne meg selv på at vi ikke skal gå i butikken sammen, for jeg orker ikke maset om at de skal betale. Det plager meg og gjør at lysten til å være sammen med dem synker enda mer.. Hater det jævla pengemaset! Og neitakk eller det er ikke nødvendig, hjelper ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...