Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg gravid tro?? født 270387...

Takk for at du ser på meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) eg får ikke opp noe graviditet på deg :( Når sklal du teste?

Skrevet

Hei og takk for svar -mtp-! Har ikm første kommende fredag og har allerede testa negativt :(. Er kun på første pp, så jeg får prøve videre :). Ser du noe på meg i år?

Mens jeg har deg her, så vil jeg nevne at du virker for meg som en veldig spesiel og hyggelig person ut ifra hva jeg har lest på de innleggene du har skrevet.

TUSSEN TAKK FOR SVARET :)

Skrevet

hehe vi alle her inne er hyggelige :P spesiell hmmm føler meg ikke så spesiell at det gjør noe men du er ikke den først som skriver det :P

Får ikke så masse inn på deg er noe som tyngder over meg når eg ser på deg?!? Men vet ikke helt om dette er deg da :P kan vere meg også :P

Derfor får eg ikke så mye inn på graviditet på deg... Får inn noe i slutten av neste år oktober-desember... Så mulig du ikke blir gravid før til neste år med fødsel rundt sent på året...

Men håper eg tar feil der :P

Skrevet

Oi! Håper ikke jeg må vente så lenge da :-(. Men når du sier at noe tyngder deg når du ser på meg; hva betyr det? Kommer jeg til å gå gjennom noe vanskelig i nærmest framtid?? Hva trenger du får å kunne fastslå om det er meg eller deg? Ble litt bekrymret nå jeg :-(. Håper ikke det er noe ille på vei. Har nettopp kjøpt lelighet med forlovden, pusset opp og bor i den allerede. Okonomien er på plass og vi elsker hverandre veldig mye:-). Familiene våres har det bra, så jeg ser ikke noe som kan gå galt nå. Hjelp meg er du snill??!

Skrevet

er nok ikke noe som går galt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...