babysoon? Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg blir snart sprø,,, de siste dagene har vi kjempet og prøvd.. hun drikkert ( eller drakk) 3-4 flasker mme daglig utenom vann og fast føde. men nå er det en kamp å få i henne melk. kun den på morningen går fint. da er hun tørst og sulten etter natten sikkert.. Noen tips? Noen som har opplevd det samme? Mottas med takk!!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Har gått igjennom akkurat det samme nå nylig! Han var også 7 mnd da han begynte å tulle. Min drakk også 3-4 flasker mme pr dag, men plutselig ville han ikke ha de lengre. Fikk som deg, kun i han en flaske om morgenen. Sånn var det i ca 1-2 uker før han begynte å godta flasken på kvelden i tillegg til morgenen. Nå har det gått ca 4 uker, og jeg får endelig i han en flaske midt på dagen også, så nå er vi oppi i 3 flasker pr dag. Men nå er det grøten han ikke vil ha lengre, så nå er det pån igjen , hehe De blir vel lei av visse typer mat de små også.. bare å ha tålmodighet og prøve igjen om et par dager
tina 79:) Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Hei jenter! Det høres ut som om skattene deres bare er mette... har dere økt størrelsen på matporsjonene i det siste? Sånn var det iallefall med min lille, hun drakk mindre når det ble mer mat. De får jo i seg masse væske når de spiser grøt og middagsmat, så totalen er nok ikke noe å bekymre seg for. Energibehovet er jo ikke kjempestort når de er så små... prøv å regn ut totalt antall kalorier pr dag med bare mme, og sammenlign med det de spiser av fast føde, så ser dere nok at de får i seg samme mengde energi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå