Gjest Vestlandsdama Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Har ikke full oversikt over syklusen min enda, har bare hatt en "ordentlig" mens etter fødsel, men om jeg går ut fra at den fremdeles er 28 dager, var IKM i går. Hadde litt rødt på papiret en gang i tiden etter EL, og har hatt svake mensmurringer og brunlig utflod noen ganger etter det. Er også kvalm om morgenen (har hatt hypermesis i tidligere svangerskap, som kommer gradvis frem til ca uke 6-7) sulten hele tiden, samt stikninger i mage/underliv. Dette må vel være gode tegn, eller.....??? Har aldri stresset med å bli gravid før, men pga min alder samt at vår lille engel ikke fikk leve, håper jeg at den sitter ganske snart. Har bestemt meg for å ikke hive meg på "teste-bølgen" som råder her inne:) men når bør jeg teste?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Ta en test du For hvis ikm var igår, så burde du vel få et svar nå... Lykke til!
Gjest Vestlandsdama Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 Da testet jeg i dag, på dag 31 i syklusen, og klarere negativ test tror jeg man skal lete lenge etter:(( Da er det vel ingen sjanse for at det har klaffet denne mnd, tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå