Gå til innhold

Herregud, hør hva min niese skal hete..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, og de synes sikkert det var veldig stas at du la det ut her også!

 

Hver sin smak, folk må starte å tolerere at andre har annen smak enn dem selv. Ikke rart mobbing står ved i generasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en tante Stella Elvira har, som er så blåst at hun legger ut sånne tråder om sitt eget tantebarn. Ikke umulig at familien finner ut hva slags tante du er heller, for det er vel ikke så vanskelig å legge sammen to og to når navnet er så sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å være her for å se det du skriver, vet du. De aller fleste som velger et uvanlig navn googler det. Da vil dette komme opp, og de vil legge sammen to og to. Slemme tante! Håper du ikke får være fadder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tanter er bare blåste... Som deg. Det er da ikke ditt barn!

 

Min søster er et merkelig vesen, men har valgt helt OK navn til sine barn. Hun har heller ikke kritisert mine valg så veldig, bare litt. Men mine barn er mine barn, og jeg er den som bestemmer der. Hva min søster sier har lite å si, for det er ikke hennes valg ;) Jeg ville ikke kalt mine barn det hun har kalt sine :)

 

Min bror er gift med ei fra et annet land, og jeg kommer nok til å like navnevalgene deres når den tid kommer, selv om de ikke hadde vært mine valg :)

 

Du er rar, som kan kritisere slike valg her inne. Hva du har i hodet ditt er en ting, men.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du avslører deg jo rimelig godt nå, med mindre barnet har flere tanter som henger her inne. Holder å google navnet, så kommer dette innlegget opp, ikke vanskelig for foreldrene å finne ut at du har hengt henne ut her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men la nå dama fy syns det er et stygt navn hvis hun syns det da vel :-p Selvom hun syns det er stygt betyr jo ikke at hun er en dårlig tante? hehe.. Jeg har en nevø som heter noe helt bak mål, og når de spurte meg om navnevalget deres så var jeg ærlig og sa hva jeg mente :) De tok ikke det ille opp. Det er jo deres valg uansett og alle trenger jo ikke like de samme navnene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye som tante HI! skjønner ikke hvorfor navnet har noe betydning - men moro å være tante da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke sagt hun er en dårlig tante, men det er dårlig gjort å henge ut barnets navn på internett. Bare det jeg mente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...