Gå til innhold

andre som har blitt strippet?? fungerte det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært og fått modningsakupunktur idag, og jordmor spurte om jeg ville strippes. jeg sa at hun kunne skjekke åpning iallefall, jeg hadde 2 cm åpning, mormunnen var sentrert, og hun tok rett på babyens hode!!!

hun spurte om hun kunne "rotere med fingrene rundt vannhinna??" eller noe sånt og jeg sa det var greit.... vondt gjorde det!!

haha litt av ei pyse jeg plutselig er, nei nå er det nok ropte jeg ;P blødde litt etterpå, men føler ikke det har skjedd så mye mer....

andre som har blitt strippet?? ble det fødsel etterpå eller?? :)

er forresten 39 uker idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva det vil si å bli strippet.

Men under fødselen sist så reiv jordmoren litt inni der, dro i åpningen eller noe, gjorde syyyyykt vondt. er det kanskje stripping. Men da var det som om riene ble kastet på meg i allefall. Like ille som drypp.

Skrevet

Ble strippet med første, da hadde jeg 2 cm åpning, men ikke helt moden om jeg husker rett. Det satte ikke i gang noe hos meg dessverre, men det er etter hva jeg har hørt vanlig hos førstegangs. Også hos fleregangs kan det bare føre til plagsomme maserier, meen hos noen fører det jo til fødsel så er jo bare å krysse fingrene! Lykke til :)

Skrevet

For min del så funker det. Fødselen startet ca. 3 dager etter både denne gangen, og sist gang.

Skrevet

Funket for meg. Ble strippet tre dager før termin og fødte på termindagen, vannet gikk dagen før termin.

Skrevet

Jeg ble strippet på første overtidskontroll på første fødsel, og det hjalp ikke. Men jeg blødde ikke etterpå, eller noe, hos meg skjedde det virkelig ingenrting. Hos deg høres det ut som om det vil funke.

Masse lykke til, snart har du babyen din ute!

Skrevet

Jeg ble først strippet, og rett etterpå tok jeg modningsakupunktur. I det siste nålen var tatt ut og jeg reiste meg opp fra stolen gikk vannet.. Vet derfor ikke om det var nålene eller strippingen som gjorde utslaget, men uansett måtte jeg settes i gang med drypp 2 døgn senere (misfarget fostervann, ingen naturlige veer).

Skrevet

Blei strippet 11 dager på overtid, babyen kom på natten etter det. Men ville ikke blitt strippet om jeg ikke var over tiden, det kan føre til infeksjoner. Men i de fleste tilfeller gjør det ikke det altså (-: Og de er jo forsiktige med hygienen somregel. Lykke til! Du får nok snart se gullet ditt skal du se :D

Skrevet

Nei, jeg ble strippet 3 ganger uten at det ble fødsel av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...