Gå til innhold

Samboeren min faker at han har vondt og det irriterer meg GRØNN !!!

Anbefalte innlegg

Han sier han tråkket over på søndag - javel. Hele søndagen gikk han helt normalt, mandag sa han at han hadde litt vondt og når tirsdagen kom så mente han at han hadde så vondt at han ikke kunne gå på jobb. (Har en fysisk krevende jobb da)... men ok, han dro til legen, legen sa at han sikkert hadde strukket en sene og han fikk sykemelding i 14 !! dager. (Denne legen er kjent for å gi lange sykemeldinger og mye piller.)

vel.. så viser det seg det at benet hans fungerer utmerket når han vil selv. Feks. Han går rundt i stua her og sier au au au hele dagen, men så sa jeg at jeg ville gå en tur med hunden (ny hund), da hoppet han opp og han ville bli med! "eh...javel, klarer du det da?" sa jeg. "Ja, jeg prøver hvertfall" fikk jeg til svar. Så vi gikk da, og han gikk nesten uten å halte, såvidt man kunne se at han gikk litt skjevt. "Så rart at foten din ikke er vond nå" sa jeg...

Så, 2 min etter at vi kom hjem igjen så begynte han å hinke rundt på nytt og alt var så vondt og au au au.

Hadde han virkelig hatt vondt så hadde han vel ikke klart å gå den turen? (vi gikk i nesten 1 time)......

Fortsetter under...

HJELPES!!! Jeg tråkket virkelig over i vinter(på glatta), og klarte faktisk ikke gå på flere dager, men brukte krykker. Det tok flere måneder før jeg var helt OK, og mange uker før jeg klarte gå normalt. Jeg klarte ikke engang sove uten smertestillende de første dagene.

De sier at å virkelig tråkke over er verre enn å brekke bein, og det tror jeg så gjerne etter min erfaring i vinter.

Det der minner om sønnen min, som nettopp hadde en liten "tråkke over episode".... Måtte ha krykker og alt, men dagen etter hørte jeg faktisk ikke mer om det(jeg har da ikke spurt, men jammen meg har han gått både mye og normalt ;))

Menn og sykdommer.... tragiske greier.....

hehehehe :-p Huff, dette minner meg om min far, faktisk ! Bare en litt annerledes historie fortalt av min mor; Like etter de kom sammen måtte han trekke en visdomstann. Mamma sier det er det værste HU har vært med på :-p Det var som å ha 10 dødssyke barn. Han søyt og klagde i over en uke og han påsto at han trodde han kom til og dø, for han hadde over 45 i feber !! hahahah :-p DA er du syk da ;) huffameg.. Menn og sykdom er en dårlig kombinasjon ;)

Annonse

Hahahaha.. min tidligere samboer hadde liksom influensa(forkjølelse på kvinnespråket), og lå på sofaen og var "dårlig". Snakket ganske normalt når det gjalt nøytrale ting, MEN... Så skulle han ha hatt fjernkontrollen, som lå på et annet bord..... Da skulle du hørt på syk stemme, da ;) hahahaha... plutselig litt dårligere liksom......

Haha.. Var sammen med en sånn en for noen år siden.. Heeelt krise for ei syting.. Det er så ufattelig turn off. Vi er ikke sammen den dag i dag, og det er jeg evig glad for.. Trenger en real mann, ikke en sykemeldt stusselig fyr som syntes synd på seg selv.. Æsj!

Jeg må få forsvare han LITT da, og si at på de 3 årene vi har vært sammen, så er vel dette første gang han syter noe så innmari :-) For han ER faktisk en skikkelig mannemann - en som mekker på bilen sin selv, jobber i en fysisk krevende jobb og som alltid tar i et tak.. men ikke akkurat nå nei, nå er det bare syting og klaging ;)

Det du forsvarer ham med, gjør jeg vel daglig........ Jeg klagde ikke da jeg vrikket foten i vinter(svart lenger oppe). Og jeg har vært syk mang en gang uten å klage...... I dag gjorde jeg jobben min nesten ferdig, og da sa jeg at nå må jeg avslutte for i dag for jeg holdt på å gå i bakken. Jeg var nær ved å besvime. Men å gå til legen for det... nei... jeg lovte å komme tilbake neste uke der jeg var i dag, for å gjøre det ferdig.

Tror nok han er lei av jobben, og trenger en pause ;) Da er det jo beleilig å vrikke foten, vet du ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...