Gå til innhold

Hvor mange jeans har dere? Ikke de tightsjeansene da...

Anbefalte innlegg

Jeg har gått uten jeans siden jeg var 6,5 mnd på vei med jenta mi fordi jeg vokste ut av alle mine jeans (som forøvrig den gang var bare 3 stk eller no sånt). Jeg la på meg omlag 20 kilo etter fødselen og har enda ikke gått noe særlig ned (ett år siden fødsel nå).

Igår bestemte jeg meg for å bite i det sure eplet og ta med meg noen jeans til prøverommet. Har prøvd før, men selvtilliten har vært på bunn etter hver shoppetur og ingenting er blitt kjøpt. Så jeg har rett og slett valset rundt i tights, strømpebukser og tunikaer, og følt meg som en boms. Mitt mål med shoppingen var å kjøpe minst ett helt nytt antrekk.

Og jeg kom hjem med to splitternye antrekk og ny selvtillit. Føler meg helt fantastisk i jeans og angrer bare på at jeg ikke har våget dette før! Kun to størrelser større enn før jeg ble gravid (buksestr 31 måtte jeg kjøpe nå), og før jeg ble gravid var jeg normalvektig og muskuløs.

Må levere tilbake den andre jeansen jeg kjøpte fordi den var for stor (str 42), og for min del er det bare bra. Føler meg litt bedre;-)

Men hvor mange par jeans er det egentlig vanlig å ha? Jeg har per idag kun ett par (de jeg kjøpte igår). Hvor mange har dere? Og hvilken str bruker dere på bukser?

Fortsetter under...

Annonse

Etter fødsel for 10 måneder siden, så har jeg tre jeans jeg klarer å skvise meg inn i - den ene er fra før graviditeten og de to andre er "fatso-jeans'ene" jeg kjøpte etter forrige graviditet.

Jeg la på meg 15 kg etter fødselen denne gangen... noe har gått ned, men ikke et to-sifret tall :P

har lasset mye rundt i tights og tunika denne vinteren ja...:P

Jeg bruker ikke annet enn jeans til vanlig, og har kanskje 12 par. Lyse, mørke og svarte. Skinnijeans fordi det er det eneste som jeg synes er fint til pumps, som jeg også elsker. :)

Bruker str 30/32 eller str 40 og er happy med det. Gikk ned fødselsvekt (14kg) ganske fort sist og brukte 6 mnd på å ta av 25 til. Har vel tenkt meg ned i en 38 på sikt.

Jeg er ikke bygd for å være en str 34, liker når kroppen min ser sterk ut. Gleeeder meg til permisjon og trening 5 ganger i uka igjen! :)

Det samme tenker jeg 18.14. Min kropp er heller ikke bygd for å være en str. 25-26 i buksestr. Ei heller overkroppen egentlig, arvet mine farsside slektningers brede overkropp.

Tenker også å gå ned til str. 38 passer meg både i bukser og topper:-)

HI

hvor mange jeg har ja....(må gjemme svaret for mannen:)! har ca 15 par...er en skikkelig jeansjente og ELSKER å gå i jeans,føler meg så fin og vel!

bruker str.26 og liker jeans fra h&m,er vel der jeg kjøper alle mine jeans egentlig,derfor kan jeg ha 15 par fordi de koster ikke så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...