Gå til innhold

Greit ¨å reise til syden når man er 6 1/2 mnd på vei?


*3 prinsesser*

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med å reise til syden når man er så pass langt på vei? Vi har tenkt på porto rico/ amadores på Gran Canaria i midten av november....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du er fin i formen så ser jeg ikke problemet, litt vanskelig å vite så lenge på forhånd kanskje?

Jeg hadde bl og hadde en dårlig erfaring med "syden" når jeg var kun 12 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kommet hjem fra ei uke i Tyrkia og jeg er 34+4 uker på vei! :) Vi hoppet bare på en tur da, bestilte billetter forrige torsdag og reiste ned på forrige lørdag. Fikk klarsignal fra både lege og jordmor om at d var greit å reise selv om jeg er 100% sykemeldt pga vond bekkenløsning. Er jo veldig vanskelig å si hvordan du er i form i november, enda lenge til det, men hvis du tar avbestillingsforsikring eller har d i reiseforsikringa di hadde jeg tatt sjansen å bestilt. Men vær obs på at ikke alle reiseforsikringer eller avbestillingsforsikringer dekker det hvis en er gravid. Jeg synes d var helt fantastisk å være på ferie selv om vi ikke kunne gjøre så mye annet enn å ligge på stranda eller ved bassenget og jeg fikk ganske vondt i ryggen av å bare ligge der + at sambo måtte ta mesteparten av ansvaret for 2åringen vår. Men varmen var helt nydelig og jeg føler meg skikkelig oppladet og klar for de siste 5 ukene av svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Gran Canaria da jeg var litt over 5 mnd, uten problem. Ville heller ikke hatt problemer med det når jeg var 6,5 mnd på vei. Når du reiser i november er det ikke så fryktelig varmt, noe som kanskje kan være plagsomt.

Jeg ville bestilt:;) GOD TUR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen;-) Nå har vi bestillt...dette er jo noe spesiellt barna og svigermor gleder seg veldig til, og vil liksom ikke være gledesdreper. Vi er jo tre voksene og bare to barn, og svigermor har allerede tilbudt seg å passe barna en del uten at hun vet at jeg er gravid ennå ( er jo bare 2 mnd på vei....). Så dette blir nok bra:-)

 

Akkurat nå gleder jeg meg til Frankriketur om 2 1/2 uke. Eldste jente har nedtelling:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste en uke til syden. Jeg er 30 uker på vei.

Vi har ei lita tulle på 1,5 som krever sitt.

Kan anbefale på det sterkeste å reise til syden. Svangerskapet er absolutt ingen hindring.

Jeg har bekkenløsning og sykt barn i magen. Alikevell valgte vi å reise for å koble litt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...