Trebarnsmamma30 Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jaja.. da har jeg hatt min lengste syklus noensinne, endte opp på 51 dager:( Pleier å ha syklus på 30 dager, så vet ikke hva som gikk av kroppen min denne gangen. Kommer ihvertfall aldri til å tro jeg er gravid selv om jeg er langt over IKM:( Men nå kan jeg i det minste starte på en ny pp å slippe og gruble mer på dette! Får håpe syklusen ordner seg igjen.
Irene Adler Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Da var ventingen over for deg med tanke på mens; gratulerer! Ny sjanse! Lykke til med neste PP. Jeg venter ennå dag 43. Får se om jeg slår "rekorden" din.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 hehe ja eller rekorden min på 137 dager som jeg ventet en periode etter pilleslutt huff har ikke ord på hvor mange ganger jeg innbilte meg at nå var jeg gravid hehe
Irene Adler Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 I går kom TR, etter 45 dager. Vanlig syklus er 24/26 dager. Tangerte ikke egen rekord på 75 dager. Ja ja en ny mnd med spenning, nye muligheter og nye håp. Lykke til alle prøvere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå