jobber med saken har klart det Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Hei:) Er det noen som har erfaring med å dra til syden i 3. trimester?
Løvemamman Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 nei, men det hørtes fryyyyyktelig varmt ut:P
trinity83 Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Det kommer jo an på hvor i "syden" du skal. "Syden" er stort! :op
Astro - 27.07.11 Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Jeg dro 2 uker til Spania helt i starten av 3dje trimester. Det fungerte veldig fint. Men da var det mai måned. og ikke så altfor varmt. Litt av grunnet til vi gjorde det da, var nettopp varmen.
LilleFru Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Hei! Jeg kan fortelle deg om det om to uker, for om en uke drar vi en ukes tid til Sicilia for å farte rundt i leiebil, samt kose oss og bade med de to søte små vi har fra før. Jeg er nå 31+4, og har ganske mye bekkenløsningsplager, men gleder meg stort fordet
septembergutt+julibaby Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Vi var 2 uker på Gran Canaria da jeg var uke 31,32 og det gikk kjempefint..ikke så varmt der enda, ca 25 grader og mye bading i sjøne som bare var deilig. Er ogå plaget med bekkenet men det gikk veldig bra;) alt i alt har jeg ikke angret på det men vill ikke reist senere..magen er jo ganske stor og når du sitter lenge på flyet kan det blir ubehagelig. Men ferie var topp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå