Gå til innhold

Hva er NATURLIG?

Anbefalte innlegg

Når ett forhold ryker så er det ofte grunner for at det skjer, men hva er da naturlig kontakt i ettertid med familien til eksene?

Min eks brukte min mor som en betrodd venninne i en periode etter bruddet... Til slutt så spurte jeg min mor om dette var noe hun var nødt til å opprettholde siden det ble veldig rart for meg å snakke med mamma om ting og tang som både omhandlet, meg, han, barna, fordeling, vidre liv osv. Mamma var også enig i at dette var spesielt og sa da i fra til eksen min at "fra nå er du far til mine barnebarn og hjertelig velkommen på kaffe, men du kan ikke fortsette å betro meg alt mulig følelser ang bruddet o.l"

Min eks ble jo helt harnisk å kjeftet meg stiv for at jeg ikke kune godta at han hadde ett godt forhold til min mor. Dessuten så var hun en naturlig del av livet hans etter 12 år sammn med meg...

Jeg er pr i dag på "hei og hallo" med min eks sin familie. Vi snakker om vær og vind når vi "løper på hverandre", men i drar ikke på kaffebesøk og liknede til hverandre.

Jeg tror også jeg ville følt det rart om min nye samboer hadde fått sin tidligere svigermor på kaffebesøk her hjemme hos oss...

Jeg bare lurer på om det er jeg som er "rar" og ikke har skjønt at å være superdus med eksens familie er helt naturlig etter ett brudd og man har gått vidre i livet...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143327920-hva-er-naturlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...