Gullis :) Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Mine to siste svangerskap (hvor jeg mistet) samt svangerskapene med mine 3 barn kuttet jeg helt ut kaffe. Det er dager nå også som jeg ikke har lyst på kaffe men en kopp på morgnen tar jeg uansett for å våkne og sånn som idag, har jeg lyst på en til,,,eller kanskje en dobbel latte til og med! Nå tenker jeg at det hjalp ikke stort å leve som en asket de siste svangerskapene, går det galt så gjør det det uansett, så litt kaffe kan vel ikke skade!? Da er jeg i hvert fall litt mer våken og fornøyd Hva tenker dere?
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Ta deg en kaffe! Det er svært store mengder koffein som skal til for at det skal kunne være skadelig. Så vidt jeg vet så er det sånn at i USA anbefaler man å holde seg unna koffein, EU har konkludert med at det er ufarlig og Norge legger seg midt mellom.
Gullis :) Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2011 Det var deilig lesing! Da tar jeg meg en kaffe !! Har lest og konkludert med noe av det samme selv men har et inntrykk av at de fleste holder seg unna kaffen
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Jeg drikker kaffe med god samvittighet Det gjorde jeg sist også og det gikk fint. Mot slutten tenkte jeg litt mer over det enn i begynnelsen. Men det blir max tre kopper om dagen og det er jo som du sier ikke alltid det frister så veldig.
Gullis :) Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2011 3 kopper er nok passelig for meg også, sånn gjennomsnittlig, og skulle det være ekstremt behov en dag så funker det med koffeinfri også .
Gjest Meg og mine ♥ Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Enig med svarene som sier at du kan ta deg en kopp eller to når du måtte ønske. Tror det må mer koffein til enn som så for at det skal være skadelig. Må innrømme at store deler av mitt forrige svangerskap så levde jeg på cola. Rett og slett fordi det var det eneste jeg fikk i meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå