Gå til innhold

Noen som har volkswagen touran?? Fornøyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har Touran og er veldig fornøyd. Veldig behagelig å kjøre og god plass i bagasjerommet. Trenger du den som en syvseter ville jeg heller valgt noe annet, for da blir bagasjeplassen kraftig redusert, men den er perfekt som femseter. Ellers liker jeg at den er litt høy, det gjør det enklere å ta barna inn og ut av bilen og det var dessuten viktig for oss at den har god plass til tre bilseter i baksetet og det har Touran. Kan absolutt anbefales.

Mannen min jobber i Avis og bruker derfor biler derfra. Når vi skal reise på turer eller ferie bruker vi å ta Touran. Veldig glad i de =) Veldig god comfort, barn i baksette har god oversikt/utsikt. Bagasjeplassen er jeg ikke sikker på enda, siden vi ikke har hatt den med oss på langferie enda. men skal teste det ut neste uke =)

Fant ut at vi kunne trekke frem setet der babyen sitter, da får vi vogna hennes på langs inn. Det skal gi en grei bagasjeplass. Har også takboks på siden vi skal til Danmark på bilferie.

Om dere vurderer f.eks ford s-max må jeg bare advare mot setene. Aldri vært borti værre. Derfor lurt å prøvekjøre først =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...