Gå til innhold

Blir litt lei meg jeg...

Anbefalte innlegg

Har akkurat sitti å prata litt med det ene barnet til min samboer.

Hun fortalte meg at hun og hennes søster bruker å overnatte hos bestefar når de er hos moren sin. Bestefar i denne sammenheng er min samboers far.

Bestefar har aldri tilbyt seg å ha noen av barna på overnatting når vi har dem!

Vi ser knapt nok bestefar og hans samboer her på besøk. Skal kontakten opprettholdes så er det vi som må reise til dem, mens bestefar og hans samboer rett som det er visst nok svinger innom min samboers eks når de er på disse kanter, og det mener jeg de må få lov til. Når vi er der på besøk så er alt veldig hyggelig og koselig, så ikke noe vondt om bestefar på den måten. Han gjør heller ALDRI forskjell på barna når vi er der.

Jeg blir bare trist når min samboers far heller velger å "pleie" forholdet med min samboers eks og 2 av barnebarna, framfor sin egen sønn og alle barnebarna.

Vi og barnas mor har deres to barn like mye, så det er ikke slik at han må reise dit for å ha kontakt med barnebarna.

Og hva med vårt felles barn? Det er også bestefars barnebarn. I tillegg har jeg 2 barn fra ett tidligere forhold. Disse skal jo være såkalte "bonus-barnebarn". Samboeren min har tatt til seg begge mine som sine egne barn, da de nærmest ikke har kontakt med sin egen far.

Huff... Ingen blir vel så sår som en mor som føler at hennes egne barn ikke blir behandlet på lik linje med de andre... Jeg vil ikke noe spesielt med dette innlegget. Måtte bare få det ut å få satt ord på det jeg føler som sårt og urettferdig ovenfor både barn og samboer...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143327796-blir-litt-lei-meg-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...