Gå til innhold

1 pp. Hvordan regne ut IKM?

Anbefalte innlegg

Gjest Angelstath
Skrevet

Hei snupper!!

Jeg husker ikke hvordan jeg regner det ut...

Skal jeg regne fra 1. dag med forblødninger eller fra 1. dag men skikkelig blødning?

Og nå etter sist svangerskap er syklusen på 28-30 dager!?

Før var den på klokka (07.35!!) hver 28 dag, SHARP!

Kan hende denne gangen vil by på flere problemer enn sist gitt..

Hjelp!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg regner ut fra den dagen jeg begynner å blø til neste mensen,

Skrevet

Hei!

Jeg har litt samme situasjon som deg. Før nr 1 hadde jeg helt regelmessig syklus, og ikke noe tull. Nå har jeg litt små-blødninger (mer spor egentlig) noen dager, og så kommer mensen for fullt. Og lengden på syklusen har også vært litt lenger, men denne gangen var den kortere. Blæ. Men jeg tar utgangspunkt i den dagen mensen kom ordentlig, og så prøver vi regelmessig i den uka jeg regner med el kommer. Er også på pp1, så stresser ikke med tester osv enda...

Lykke til :)

Gjest Angelstath
Skrevet

Ja da får jeg prøve å regne det ut i fra første skikkelige blødningsdag da.

Anna t: Når er din IKM? Har du noen i fra før av??

Skrevet

Jeg beregner ikm til å være ca 8. juli, men det er litt usikkert i og med at jeg ikke kan være sikker på at 10. juni var første dag i syklusen (pga små-blødningene), og at sykluslengden har variert. Regner med eggløsning i slutten av neste uke. Så får vi se om jeg tester 8. juli, eller om jeg venter noen ekstra dager. Jeg tar det litt "på slump" denne pp'en, kanskje jeg går litt mer vitenskapelig til verks hvis ikke det skjer noe :)

Har ei jente på 2 år fra før av.

Og du da?

Gjest Angelstath
Skrevet

Hei:)

Jeg fikk så panikk her om dagen..skal jeg virkelig sette igang igjen med tvillinger i heimen allerede??

Men jo vi skal forsiktig prøve. Ikke noe itenskaplig skal i gang her så lenge jeg har litt nerver...lol!!

Vi har 2 gutter (twins) på 2 år og 4 mnd :) Så her er det liv!

Håper seff på en liten jente, men alt er velkommen unntatt firlinger....da dåner jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...