Gå til innhold

Syntes dere dette blir frekt eller upassende?

Anbefalte innlegg

Vi får snart en baby i hus og er nødt til å flytte, da leiligheten jeg eier blir for liten for tre personer (30kvm). Vi velger å ikke selge min leilighet, men leie den ut istedenfor så de som leier kan betale ned på lånet. Vi skal da leie en større leilighet frem til vi har råd til å ta et større lån, men i den nye leiligheten skal de ha et depositum på 27 tusen. Dette er mye penger for oss å legge ut, de pengene vi har til overs går til babyen og utstyr + at vi ikke ønsker å tømme sparekontoen helt.

Jeg har vært i banken og forhørt meg om depositumslån, og evt mulighet for oss er å ta opp et forbrukslån - jeg kvier meg for dette fordi det er dyrt. Vurderer å spørre min far om å låne penger til depositum, men jeg føler veldig på det og lurer rett og slett på om det blir frekt og upassende av meg og spørre han om dette. Han har veldig god råd, så jeg vet han hadde hatt muligheter til det, men samtidig føler jeg at jeg krever for mye om jeg spør. Hva hadde dere gjort i lignende situasjon?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...