Hermine87 Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Hei damer! Dere som allerede har sendt inn sønadspapirene: (er i uke 33 så er litt sent ute:P) Hvilke papirer er det de skal ha? Er det bare sønadskjema for foreldrepenger og vedlagt terminbekreftelse? Arbeidsplassen min skulle sende inn lønnspapirene. Men er det bare de to tinga jeg trenger sende inn? Å trenger far sende inn papirene om når han skal ha permisjon nå?eller kan han gjøre det etter barnet er født?
Juliprinsessene Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 det var det jeg sendte inn. søknadden og bekreftelse på svangerskap. arbeidsgiver sende lønnspapirene min også pappaen trenger ikke sende inn søknad før 8 uker før han skal ha pappaperm:)
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 ja, da har du levert det du skal. det er 3 ting de skal ha og det er søknaden, terminbekreftelse og inntektsopplysninger. Mannen min holder på å fylle ut sine permisjons-papirer. Han trenger ikke sende inn terminbekreftelse, men må ha med inntektsopplysninger fra arbeidsgiver. Vist din mann skal ha gradert eller utsettelse av permisjon, må dette søkes om på eget ark. Hadde jeg vært dere så hadde jeg sendt inn permisjons-papirene til mannen nå snart de er ferdig utfylt
Hermine87 Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2011 Tusen takk for svar Da skal jeg få sendt papirene avgårde imorgen, skal bli godt å få det avgårde:D Gradert permisjon, hva vil det si? Vi har tenkt å fordele permisjonen litt, før pappan går ut i permisjon, at jeg jobber to dager, å han tre osv,for å få en litt gradvis overgang. er dette gradert permisjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå