majamor med nr 3 i magen:-) Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Riene startet søndag formiddag med 3-10 min mellomrom,vi dro inn på sykehuset mandag morgen når det var jevnt 3 min i mellom riene.Etter et slitsomt døgn med rier viste det kun 3 cm åpning(klokken åtte) men er jo da fødselen egentlig starter og jeg er jo kjent for at neste del går kjapt hos meg så ingen unntak denne gangen.Smertene ble større og riene veldig tett rundt halv ti så da ba jeg om seng og lystgass.Kvart på ti ringte jeg på jordmor for å få sjekket åpning og hun sa 6 cm men etter ei rie til så måtte jeg spørre om hun var sikker...jeg sa det tror jeg ikke på for nå kommer han..jeg presset to ganger og ut var prinsen min:-) kjapt og enkelt :-) Gutt på 50 cm og 2700 gram.Så i går kom vi hjem med en kjempesnill gutt til to stolte storebrødre :-) Han spiser godt og er rolig snill gutt.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Gratulerer så mye, majamor! Kos dere masse i tida framover!
summer85 Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Gratulerer så mye med prinsen!! =) Kos dere masse i tiden fremover alle sammen!! =)
majamor med nr 3 i magen:-) Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2011 tusen takk damer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå