fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Går rimelig greitt her, men det er fordi han for det meste har holdt tannbørsten selv... Får pusset litt, men har ikke gjort noen kamp for å pusse de. Nå har han bare to tenner, og to på vei. Har tannpussen som en del av kveldsstellet, men skal begynne og pusse de på morgenen også.. kremt.. Går jo så fort i svingene her, og så blir det glemt. Selv om jeg ikke glemmer meg selv da, så er jo bare å legge det inn i rutinene, hihi Hva gjør dere?
kinaputten Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 mini har 5 tenner naa og jeg pusser kun om kvelden som deg, maa som deg putte det inn om morgene ogsaa. Synger puss puss saa faar du en suss en gang, det er alt jeg faar pusset foer han skal holde boersten selv, hehe
*NordNorge* Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Hvilken tannkrem bruker dere på barnets tenner da ??
Nat27 Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Lillegutt har 3 og en halv tann nå, og elsker å pusse tennene! Enn så lenge... Han smiler stort og bare ligger å kjenner etter. Pusser hver kveld og en gang til i løpet av dagen - alt ettersom når det passer sånn. Bruker en liten "dott" med Zendium for barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå