Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på dette? Mannen fikk sms av...

Anbefalte innlegg

...ei han før pleide å ta bussen til jobb med. Han forsnakket seg når han mottok meldingen som lød omtrent sånn: "Hei, hvordan går det? Savner deg på morgenbussen."

Han tar ikke lenger buss, men bil, og har tydeligvis sittet sammen med denne dama mange ganger på vei til jobb. Han er i 30-årene og hun er i 20-årene. Han påstår at hun fikk tlf.nr hans pga at hun var spent på hvordan det gikk med babyen vår. i følge ham ville hun ha oppdatering etter fødselen om kjønn etc.

Synes dette lukter litt svidd. Han har aldri nevnt henne før meldingen kom.

Bussturen til jobben hans tar ca 10 min forøvrig. Det er vel ikke helt vanlig å opprette slik kontakt med mennesker en tar bussen til jobb med?? Hun jobber forresten ikke med ham, bare i nærheten.

Fortsetter under...

Ser ikke noe galt her..

Hu savnet vell å snakke med han da..

Han har lov til å snakke med andre jenter

akk som du har med andre gutter..

Er nok bare du som er litt sjalu..

for var ikke noe galt i den der.

mange som kommer i kontakt på 10 minutter :)

Ta det helt med ro du..

For noen år tilbake hadde jeg en hyggelig busskompis! :)

Vi tok bybussen sammen ca daglig og turen tok ikke mer enn ce 10 minutter. Huske rikke hvordan vi kom i snakk, men vi pleide alltid sette oss sammen og skravlet om hva som helst.

Det er altså fullt mulig, men hvor vanlig det er vet jeg ikke. :)

ehh, jeg hadde synes det var hyggelig jeg. Synes ikke du skal legge for mye i det. Noen er mer utadvendte og sosiale enn andre. Jeg har selv funnet gode venninner på bussen, mye hyggeligere det enn å sitte og sture for seg selv om morgenen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...