Gå til innhold

Barnefaren hadde en fremmed barnevakt til jenta under..

Anbefalte innlegg

hans samværshelg! For å stikke ut på byen selv, fordi han vissste jeg skulle ut på byen virket det som. Han sa bare " Så deg med en fyr ute på byen" og sa han hadde satt kompisen sin til å passe jentungen mens hun sov, en fyr hun kun hadde sett et par timer tidligere.. Hva hadde dere synes om det? Jenta er 2 år gammel..

Fortsetter under...

Kommer an på kompisen. Kjenner selv noen av kompiser til x'en min, og de virker helt normale folk. De er vel ikke helt perfekte i mine øyner, men så lenge barnet er i god behold så har ikke jeg noe å si...

Annonse

Han flyttet til denne byen for noen mnd siden så NEI, jenta hadde ikke møtt denne personen tidligere annet enn en time tidligere på dagen. Leser dere ikke innlegget? i tillegg var det fem uker siden han hadde sett ungen sist pga dårlig råd, og det første han gjør første kvelden etter så mange uker er å gå ut. Det irriterer meg.

Er dere seriøse eller?

Hadde det vært min 2-åring, hadde jeg også reagert. Unger kan våkne, og tipper ungen hadde blitt redd om det var noen der som hun ikke har sett før. Og kanskje særlig når hun da våkner etter at hun har lagt seg, da er de ofte grinete/redde i utgangspunktet pga et eller annet.

Det er dessverre sånn her inne på DiB, HI. Du må ikke synes stygt om svigermor, du må la mannen gjøre som han vil, men samtidig kan ikke DU ha barnevakt til ungen før hun helst er litt oppi tenåra. Faren derimot, kan gjøre akkurat som han vil, siden du ikke kan bestemme over han. Gi opp å ta opp problemer med samværet her inne, du vil sannsynligvis få en hel flokk høner etter deg som kakler i vei om fars rettigheter.

Ja, selvfølgelig har han rettigeheter han også. Men jeg hadde også blitt skuffet hvis han hadde flydd på byen selv om han kun fikk tak i en barnevakt som ikke kjente barnet engang. Det syns jeg må være lov å reagere på. Jeg er glad jeg selv er sammen med faren til mitt barn, og jeg håper virkelig det forblir sånn. Jeg ser her inne at det er utrolig mange som sliter sånn sett etter et brudd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...