Gå til innhold

Dilla eller antidilla ?

Gjest Gurimamma

Anbefalte innlegg

Gjest Gurimamma

Leste nettopp om Pica på forsiden og kom til å tenke på min egen dille..

Flere som har kortvarige diller ? Eller antidiller for den saks skyld ?

Samboeren og jeg var i Thailand i februar i år (da var jeg i 5 uke) og frem til vi landa i Bankok var alt såre vel...

På flyet fra Bankok til Phuket fikk vi servert rundstykker med skinke (ham) og jeg har ALDRI blitt så kvalm før.

Jeg trodde maten var dårlig og det var grunnen til at jeg ble så syk, men neida.

Resten av oppholdet brakk jeg meg bare jeg leste "Ham" på menyen.

Det skulle ikke stoppe der dere..

All thailandsk mat bød på brekninger, for ikke å snakke om lukta!

Jeg i min uvitenhet trodde at det ville gå utover barnet hvis jeg ikke spiste, så jeg hadde jo ikke noe valg. Det ble veldig mye pizza med pizzasaus, for å si det sånn.

Er det verste jeg har kjent !

Den stakkars samboeren min måtte tåle mangt et måltid hvor jeg satt og brakk meg og gremtes over maten hans, så enkelte ganger ble jeg rett og slett på hotellrommet mens han spiste, så han i det miste kunne kose seg med maten.

For å få i meg væske så gikk sodavann og cola med nød og neppe ned, noe som har resultert i at Farris og Cola den dag i dag ikke er et tema :)

Så når vi omsider kom hjem fra "luktenes land", så forsvant dette litt etter litt, MEN da fikk jeg diller så det holdt!

Melk feks, fikk helt panikk om det ikke var minst 3 liter melk i kjøleskapet til enhver tid.

Etter hvert gikk det heldigvis over og nå er det tomater som står for tur. Til mitt hell denne gangen er jo de ferske norske tomatene helt nydelige og sunne, så da fråtser jeg i vei :)

Nå er jeg 24 uker på vei og håper virkelig min dille-karriere nærmer seg slutten.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...