Gå til innhold

Ul i Kristiansand i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på ferie på Sørlandet i de ukene som er best for å ta rutine-ul. Har fått time til ul ved mitt sykehus når jeg kommer hjem fra ferie, men pga liten bemanning i ferien fikk jeg time først i min 22. uke!

Er det noen som veit om det finnes noen private klinikker som jeg kan prøve å få time hos?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hvis du tar kjøreturen til Arendal (ca 45 min) så er det 2 veldig dyktige gynekologer som driver privat på Grand gården.

Den ene heter Nyland og den andre Kloster Jensen. De har 3d også.

Var hos nyland i forgårs for å ta 3 i uke 23. Heelt fantastisk. Hvis du er ute etter vanlig ul koster det ca 800 kr hos nyland. Hos Kloster Jensen vet jeg ikke da jeg kun bet 50 kr hver gang da jeg er inne i systemet med oppfølging gjennom sv.skapet. Lykke til. Er ikke kjent i Kr sand så der må du nok få noen andre til å svare:)

Ps vet at Kloster Jensen åpner igjen 4 juli (han tar ferie nå fra i morgen tror jeg så du bør kanskje ringe idag, usikker på om han har stengt i morgen)

Skrevet

Hei! Kristin tronstad tar privat ul midt på lund i kr.sand. Hun er fantastisk koselig og kjempe dyktig! Har gått til henne i begge svangerskap. :-)

Skrevet

Kristin Tronstad på Tønnefabrikken er utrolig flink ja.

Var også hos henne i begge mine svangerskap.

Hun pleier ikke ha lang ventetid heller. =)

Skrevet

Hei. Er i fra Kristiansand, men bor i Tromsø og er endel som bruker røntgensenteret. Finner det på nett på: http://xn--rntgensenteret-qqb.no/

De leverer og du må selv betale for det da du ikke er henvist. Anbefaler å ringe. Skulle selv gjøre det om jeg hadde fått time senere, men har på mandag. Lykke til og håper du får ordnet noe :)

Skrevet

Røntgensenteret gjør ikke ultralyd i hele juli pga ferie, fant ut det da jeg ringte tidligere i dag...

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg skal være en ukes tid i Tvedestrand og så ca en uka i Mandal, så både Arendal og Kristiansand går fint hvis de har ledig time!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...